Inlägg från: Anonym (Aurora) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Aurora)

Onanerande barn

Anonym (annie) skrev 2015-04-02 21:25:05 följande:
    Åh jo hon kommer. Det är bara att vi säger "pilla snippan" eftersom hon var så otroligt liten när hon började. När hon är färdig är hon röd i ansiktet och ibland lite svettig och hon brukar sucka tungt när hon kommer.
    Låter inget vidare mysigt som sällskap framför tv´n det där flickebarnet.
  • Anonym (Aurora)
    Anonym (annie) skrev 2015-04-02 21:33:54 följande:
    Precis. Därför vi säger att hon ska göra det i sängen. Och nu för tiden gör hon det nästan enbart i sin säng. Det är någon gång när hon glömmer det. Men då stoppar jag henne och påminner henne.
    Tycker ändå det känns lite obehagligt med ett ständigt onanerande av ett barn...
  • Anonym (Aurora)
    Anonym (!) skrev 2015-04-02 21:42:22 följande:
    Det är INTE naturligt att ett NIOÅRIGT BARN sitter och onanerar i soffan med föräldrarna intill. Det är inte normalt nånstans, försök begrip det!
    Jag håller faktiskt med här.
    Har aldrig hört talas om något liknande.
  • Anonym (Aurora)
    Anonym (annie) skrev 2015-04-02 23:20:35 följande:
    Jag möter så många barn och anser att det som klassiskt kallas för onormalt, är det normala. Jag har mött barn som varje gång hen blev arg slet antingen sitt eget eller andras hår. Jag har mött barn som var så varm av sig att hen vägrade byxor, och idag går den ungen på högstadiet och bär shorts i stort sett året runt. Små exempel men så här ser det ut. Och folk skrattar och bryr sig inte nämnvärt. Men så handlar det plötsligt om onani och det farliga ordet SEX. Och då blir det genast skämmigt, onormalt och äckligt, speciellt om det är flickor. Jag förstår inte detta. Jag lär min unge var man är när man onanerar, och det tycker jag räcker. Något som skulle ge varningssignaler hos mig, det vore om hon gav sig på andra eller försökte dra ner kläder eller frågade konstiga saker. Då hade jag blivit orolig. Men onani är varken farligt eller skämmigt. Det är skönt! Och "normalt"!
    Inte om man är nio år.
    Du borde söka hjälp till henne.
  • Anonym (Aurora)
    Anonym (Samma här) skrev 2015-04-03 00:09:02 följande:
    Nä det är väl ingenting man direkt sitter och skyltar med bland vänner och bekanta direkt. Har du egna barn? Fråga på BVC te.x , dom kommer att svara dig att det är helt normalt att utforska sin kropp, detta är något ALLA barn gör någon gång, mer eller mindre. Jag minns att jag själv utforskade min kropp när jag var barn och vet många vänner som också gjorde det , är inte mer sexuell idag än "normalt"
    Ja jag har egna barn, den yngsta är 16 och den äldsta betydligt äldre så erfarenhet av barn kan jag lova att jag har.
    Som du förstår springer jag inte på BVC med dem längre.
  • Anonym (Aurora)
    Anonym (Samma här) skrev 2015-04-03 00:47:22 följande:
    Även jag har två barn, men anser mig absolut inte ha sådan enorm erfarenhet av barn bara för det. Jag tror du har missat att dina barn utforskat sig själv, kanske dom har vart sena med det och därmed bättre på att dölja det.
    Eller så bryr jag mig inte om deras innersta privata.
    Visar respekt.

Har nog inget mer att tillägga.
    Godnatt.
  • Anonym (Aurora)
    Anonym (Samma här) skrev 2015-04-03 00:09:02 följande:
    Nä det är väl ingenting man direkt sitter och skyltar med bland vänner och bekanta direkt. Har du egna barn? Fråga på BVC te.x , dom kommer att svara dig att det är helt normalt att utforska sin kropp, detta är något ALLA barn gör någon gång, mer eller mindre. Jag minns att jag själv utforskade min kropp när jag var barn och vet många vänner som också gjorde det , är inte mer sexuell idag än "normalt"
    Nehej?
    Det brukar annars vara väldigt populärt att framhäva hur tiiiiiiiiiiiiidig lilla Lisa är med allt.
    Skäms du för att hon onanerar eller?
    Du sa ju att det är normalt?
    Märkligt resonemang.
  • Anonym (Aurora)
    frökenjag skrev 2015-04-03 09:30:46 följande:
    Tyvär är det inte min sjuka fantasi det handlar om, utan den sjuka verklighet vi lever i! Om jag är en moralkärring för att jag inte tycker att man delar med sig av detaljer från sina barns eventuella sexuella beteenden öppet på ett forum, må så vara då!
    Fast nu måste jag protestera!

Om någon skriver anonymt i ett forum så delar den knappast med sig av något privat.
    Skribenten kan vara din granne, Olle i Malmö, Kalle i Haparanda eller vem som helst!

Varför tror du vi har möjligheten att skriva anonymt?
    Kan en anledning vara att vi ska kunna prata om saker vi aldrig skulle gjort annars av alla möjliga randiga och rutiga orsaker?
  • Anonym (Aurora)
    Anonym (Samma här) skrev 2015-04-03 09:50:05 följande:
    Brukar du tala om för dina väninnor att du onanerar? Det är väl mycket som är normalt men som man ändå inte sitter och skyltar med? Det är normalt att peta i näsan, att ha rännskita, att klia sig i brunöga osv men inte tusan berättar man väl det för folk.
    Jag skrev inte att jag berättar allt för mina väninnor.
    Det handlar inte om vad JAG gör, det handlar om vad BARN gör.
    Missade du det?

Det jag skrev var att annars är det ju så populärt att skryta om sina ungar och deras (tidiga) bedrifter.

Om ungar petar sig i näsan, har rännskita eller kliar sig i röven tror jag inte att föräldrarna tiger om det. Vad tror du?
    Det är ju normalt.

Du bara fabulerar, läs vad jag skriver innan du svarar.
  • Anonym (Aurora)
    Anonym (Samma här) skrev 2015-04-03 10:11:46 följande:
    Det är du som missar poängen. Du säger själv att du ej lägger dig i dina barns PRIVATA. Just därför är det väl ingenting man sitter och skyltar med, fattar du verkligen inte det? Det handlar om något som är privat, både för vuxna och barn och därför skyltar man ej med det och det kan vara en av anledningarna till att du aldrig hört talas om det.
    Ta och lägg dig och nyktra till så fortsätter vi diskussionen sen.
    Jag sätter mig i solen så länge.

På återseende!
  • Anonym (Aurora)
    Anonym (Samma här) skrev 2015-04-03 10:15:50 följande:
    Jag gjorde en jämförelse, det trodde jag du skulle förstå. Visst vill man dela med sig av sina barns utveckling, dock finns det gränser precis som det gör för oss vuxna. Folk skryter med att dom fått löneförhöjning, vunnit på lotto eller klarat ett prov har dock aldrig vart med om en vän som talat om hur mycket hon onanerar eller vilken fantastisk orgasm hon fått igår...... fattar du inte skillnaden?
    Läs ovanstående.

Du får mig att tvivla på mänskligheten om du skriver allt det där i nyktert tillstånd.

Nej, nu väntar solen, kaffe och en bok.
  • Anonym (Aurora)
    frökenjag skrev 2015-04-03 21:56:19 följande:
    Kommentarer som dessa är verkligen märkliga! Ni som fäller dom, lever ni i en bubbla? Läser inga nyheter? Har ni lyckats undgå att internet är en guldgruva för pedofiler där de kan gömma sig bakom sina skärmar? Jag vet mycket väl att problemen som Ts upplever med sin dotter existerar och jag tycker det är bra att det tas upp och diskuteras. MEN jag tycker att man ska vara noga med hur man uttrycker sig och vad man delar med sig av, det är absolut inte nödvändigt med detaljer! Det KAN finnas någon som läser tråden "i fel syfte" och därför tycker jag man bör tänka sig för!
    Jaha, tycker du det.
Svar på tråden Onanerande barn