Inlägg från: frökenjag |Visa alla inlägg
  • frökenjag

Onanerande barn

Men på vilket sätt hjälper det dig eller din dotter att andra berättar om huruvida sina barn onanerat eller inte!? Att du uttryckligen ber om mer detaljer får iaf mina varningsklockor att ringa och jag önskar att ingen faktiskt svarar dig med det! Usch!

• frökenjag
    Linux1003 skrev 2015-04-02 19:45:20 följande:
    Fram tills idag så hade vi inga referenser och det är alltid lättare att förstå när andra känner igen det man beskriver. Att du har en sjuk fantasi beskriver din oförmåga för vårt problem. Det finns gott om besserwisser och moral kärringar och gubbar och ja visst är du en av dessa.
    Tyvär är det inte min sjuka fantasi det handlar om, utan den sjuka verklighet vi lever i! Om jag är en moralkärring för att jag inte tycker att man delar med sig av detaljer från sina barns eventuella sexuella beteenden öppet på ett forum, må så vara då!
  • frökenjag
    Lord Hans skrev 2015-04-03 20:32:28 följande:
    Att du drar sådana där kopplingar säger nog mest om dig själv.
    Kommentarer som dessa är verkligen märkliga! Ni som fäller dom, lever ni i en bubbla? Läser inga nyheter? Har ni lyckats undgå att internet är en guldgruva för pedofiler där de kan gömma sig bakom sina skärmar? Jag vet mycket väl att problemen som Ts upplever med sin dotter existerar och jag tycker det är bra att det tas upp och diskuteras. MEN jag tycker att man ska vara noga med hur man uttrycker sig och vad man delar med sig av, det är absolut inte nödvändigt med detaljer! Det KAN finnas någon som läser tråden "i fel syfte" och därför tycker jag man bör tänka sig för!
  • frökenjag

Mycket ska man få höra! Nu är man både moralkärring och fascist för att man tycker att det är onödigt att mata eventuella pedofiler med berättelser om sina egna barn! Vart är världen påväg egentligen...

PS. Jag röstar på socialdemokraterna och har alltid gjort, så det behöver varken du eller jag fundera mer på!

Svar på tråden Onanerande barn