Inlägg från: Anonym (Jens) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Jens)

Onanerande barn

Råkade ramla in på den här tråden, vet att den är tre år gammal!

Men tänker bara på TS, du säger att du onanerade mycket som barn. Hur reagerade dom vuxna i din närhet? Dina föräldrar? Kallade de dig översexuell? Var din onani ett problem i deras ögon?

Var det så att dina föräldrar sade att du inte fick onanera? Eller att de på något sätt behandlade det som om det var något som var lite fult? Eller att de ville att du skulle onanera mindre?

Kan det vara så att det ledde till en besatthet av onani som idag skapar problem i ditt liv? Kan det vara så att du nu upprepar samma misstag med din dotter, och skapar ett barn som antingen har problem med att inte kunna sluta onanera, alternativt har problem med att börja?

Att trycka ner behov är aldrig bra! Det skapar bara skuld och skam och gör tvärtemot behovet starkare. Jag är övertygad att om de vuxna i ditt liv hade sett din onani som något fint och normalt och låtit dig göra det när du velat så hade de inte skapat denna ?översexualitet? som du nu kämpar med!

Eller har jag rätt i min analys? Jag gör en massa antaganden om din barndom som kanske inte stämmer. Tycker dock att du bör fundera över detta TS! Kanske var det så att din onani var helt normal och att det var dina föräldrars reaktion på den som skapade de problem du än idag tampas med? Och kanske för du över detta på din dotter genom att reagera på samma sätt som dina föräldrar?

Varma hälsningar!

/Jens

Svar på tråden Onanerande barn