FET/IVF 2015 Maj
Här fortsätter vi som ska börja med FET, men även nya och IVF är såklart välkomna.
Kommer nog bli runt 17-19 Maj för mig med FET. Har 5 st som väntat i frysen.
Här fortsätter vi som ska börja med FET, men även nya och IVF är såklart välkomna.
Kommer nog bli runt 17-19 Maj för mig med FET. Har 5 st som väntat i frysen.
Va det minus innan så är det ju absolut inte ovitrelle som sitter kvar. Grattis!
RD 9
RD 9

RD 9
Jag trodde man skulle bli lugn när man plussat men jag är så rädd för missfall. Livrädd varje gång jag är på toa.
Jag trodde man skulle bli lugn när man plussat men jag är så rädd för missfall. Livrädd varje gång jag är på toa.
Grattis till plusset Semlan, och hoppas det fortsätter!
Jaha, har blött som mens sedan lör/sön natt och har nu pratat med Huddinge. De är ju alltid restriktiva i sina svar och vill ju knappast inte analysera i saker som inte är säkra. (vilket iof är förståeligt) De kunde inte ge svar vad blödningen kunde vara och de skrev inte in negativt i journalen ännu och ville att jag skulle testa på testdag om dryga veckan.
Men även om det skulle vara någon chans, känns det ju rätt kört i mina ögon, även om jag fortfarande ska undvika alkohol ex.
Inför nästa FET troligtvis i augusti ska jag iallafall få gör VUL innan..vilket är ju bra..känns som man helst inte vill slösa bort dyrbara embryon för att mina hormoner spökar eller vad det än är.
Ja nu är det sommar, och solen och värmen börjar komma, får fokusera på det! Tror t o m att jag får bada nu efter FET insättningen..
Lycka till alla!
RD 9

STORT GRATTIS!!! Gud vad kul :D