• Gweny

FET/IVF 2015 Maj

Här fortsätter vi som ska börja med FET, men även nya och IVF är såklart välkomna.

Kommer nog bli runt 17-19 Maj för mig med FET. Har 5 st som väntat i frysen.

• Svar på tråden FET/IVF 2015 Maj
  • mom2012

Va det minus innan så är det ju absolut inte ovitrelle som sitter kvar. Grattis!

• Idis90
    Semlan1988 skrev 2015-06-29 08:57:22 följande:

RD 9

Stort grattis!!
  • Idis90

Jag trodde man skulle bli lugn när man plussat men jag är så rädd för missfall. Livrädd varje gång jag är på toa.

• Semlan1988
    Idis90 skrev 2015-06-29 09:40:09 följande:

Jag trodde man skulle bli lugn när man plussat men jag är så rädd för missfall. Livrädd varje gång jag är på toa.

Det kan ju vara en s.k kemisk graviditet så jag är inte lugn för fem öre :( att man skall vara så förbaskat otålig!
  • sanla

Grattis till plusset Semlan, och hoppas det fortsätter!

Jaha, har blött som mens sedan lör/sön natt och har nu pratat med Huddinge. De är ju alltid restriktiva i sina svar och vill ju knappast inte analysera i saker som inte är säkra. (vilket iof är förståeligt) De kunde inte ge svar vad blödningen kunde vara och de skrev inte in negativt i journalen ännu och ville att jag skulle testa på testdag om dryga veckan. 
    Men även om det skulle vara någon chans, känns det ju rätt kört i mina ögon, även om jag fortfarande ska undvika alkohol ex.
    Inför nästa FET troligtvis i augusti ska jag iallafall få gör VUL innan..vilket är ju bra..känns som man helst inte vill slösa bort dyrbara embryon för att mina hormoner spökar eller vad det än är.

Ja nu är det sommar, och solen och värmen börjar komma, får fokusera på det! Tror t o m att jag får bada nu efter FET insättningen..
    Lycka till alla!

• Linda8110
    Idis90 skrev 2015-06-29 09:40:09 följande:

Samma här!! Även om jag är överlycklig över plusset så har jag ändå så svårt att känna att det är ok att vara glad över det eftersom så mycket kan hända.
  • Semlan1988
    Linda8110 skrev 2015-06-29 11:24:38 följande:

STORT GRATTIS!!! Gud vad kul :D

Tack! Är dock så himla rädd att det endast är en kemisk graviditet och att det skall försvinna tills TD på söndag... Dock så blir strecken starkare och starkare och det borde väll vara ett bra tecken?
Svar på tråden FET/IVF 2015 Maj