• Gweny

FET/IVF 2015 Maj

Här fortsätter vi som ska börja med FET, men även nya och IVF är såklart välkomna.

Kommer nog bli runt 17-19 Maj för mig med FET. Har 5 st som väntat i frysen.

• Svar på tråden FET/IVF 2015 Maj
  • helnil_

Jag har typ inte heller några symptom. Lite lite molvärk då och då och lite svullen mage. Väldigt lite. Har fått typ 3-4 illamåendeattacker sen jag blev gravid bara. Bröstvårtorna är lite ömma. Annars inget. Så man tvekar ju. Men så länge ingen blödning kommer så måste jag tro att det är ok. Många har ju inte mycket symptom. Jag har nästa VUL om 3,5 vecka så får hoppas att allt ser bra ut då :) lycka till på fredag!

Linda8110 skrev 2015-06-29 12:49:23 följande:

Jag är i v.8 (7+3). Jag har haft många symptom men just nu mår jag ganska bra. Är piggare, mår inte lika illa som tidigare. Svullen mage och mår illa av tanken på kyckling :) Jag hoppas att jag fortfarande är gravid! Har VUL nummer 3 på fredag så då visar det sig väl.

• Idis90
    Linda8110 skrev 2015-06-29 12:49:23 följande:

Jag är i v.8 (7+3). Jag har haft många symptom men just nu mår jag ganska bra. Är piggare, mår inte lika illa som tidigare. Svullen mage och mår illa av tanken på kyckling :) Jag hoppas att jag fortfarande är gravid! Har VUL nummer 3 på fredag så då visar det sig väl.

Skönt att du mår bättre! I vilken vecka kom illamåendet för dig? Ja hoppas! Håller mina tummar stenhårt!!
  • Linda8110
    Idis90 skrev 2015-06-29 13:26:23 följande:
    Skönt att du mår bättre! I vilken vecka kom illamåendet för dig? Ja hoppas! Håller mina tummar stenhårt!!
    Illamåendet kom ganska snart efter att jag plussat. Men framför allt blev jag väldigt yr och matt direkt. V.6 var nog den vecka som jag mådde som sämst. Ville bara gråta, orkade knappt ur sängen och mådde illa hela dagarna. Sen kom ju blödningarna i v.7. Då trodde jag verkligen att det hela var över.
  • Linda8110
    helnil_ skrev 2015-06-29 13:20:11 följande:

Jag har typ inte heller några symptom. Lite lite molvärk då och då och lite svullen mage. Väldigt lite. Har fått typ 3-4 illamåendeattacker sen jag blev gravid bara. Bröstvårtorna är lite ömma. Annars inget. Så man tvekar ju. Men så länge ingen blödning kommer så måste jag tro att det är ok. Många har ju inte mycket symptom. Jag har nästa VUL om 3,5 vecka så får hoppas att allt ser bra ut då :) lycka till på fredag!

Tack! Lycka till du också :) Jag hoppas så att det ser bra ut på fredag för då betalar vi vår New York resa direkt som vi bokade innan vi plussade. Är det blödning kvar i livmodern så får vi konsultera läkaren lite innan.
  • 1983an

Vad kul att läsa så många positiva historier! :)

En knäpp fråga men någon som vet något sätt som kan sätta igång en sen mens? Hade utslag på äl stickan den 9e och skulle fått mens i torsdags, men inget händer. Neg grav test. Gjorde ett utplock/insättning som misslyckades den 23 maj, så den är väl rubbad efter det. Men nu vill jag att den ska komma så vi kan komma vidare. Så har någon något tips så är det välkommet! :)

• Semlan1988
    1983an skrev 2015-06-29 19:34:57 följande:

Vad kul att läsa så många positiva historier! :)

En knäpp fråga men någon som vet något sätt som kan sätta igång en sen mens? Hade utslag på äl stickan den 9e och skulle fått mens i torsdags, men inget händer. Neg grav test. Gjorde ett utplock/insättning som misslyckades den 23 maj, så den är väl rubbad efter det. Men nu vill jag att den ska komma så vi kan komma vidare. Så har någon något tips så är det välkommet! :)

När min mens vart sen har jag alltid tagit ett grav test och då har den kommit direkt samma dag eller morgonen dagen efter :p
  • Semlan1988
    Idis90 skrev 2015-06-30 09:08:03 följande:

Har fått missfall. Så ledsen

Fyyyyyy så jävla orättvist det är!!!!!!!! Massa styrkekramar till dig <3 <3

Det verkar tyvärr som att det håller på att skita sig här med... Mensvärk sedan igår och idag på RD 10 vaknade jag med brun/rosa flytningar :(
  • Linda8110
    Idis90 skrev 2015-06-30 09:08:03 följande:

Har fått missfall. Så ledsen

Så otroligt ledsamt och orättvist... Tusen kramar <3
  • sanla

Har blött massor sen i söndags..nästan mer än vanlig mens (blödde massor klumpar)
    Förstår inte vad som hände. 5 dagar tidig mens, missfall 4 dagar efter insättning av 6-dagars? Tror på knappast på så stor implantationsblödning..

Är uppgiven, ledsen, orkar inte mer..

Ledsen för er andra med!
    Hoppas det går bra för dig Linda8110 på fredag!

Svar på tråden FET/IVF 2015 Maj