FET/IVF 2015 Maj
Här fortsätter vi som ska börja med FET, men även nya och IVF är såklart välkomna.
Kommer nog bli runt 17-19 Maj för mig med FET. Har 5 st som väntat i frysen.
Här fortsätter vi som ska börja med FET, men även nya och IVF är såklart välkomna.
Kommer nog bli runt 17-19 Maj för mig med FET. Har 5 st som väntat i frysen.
Ja har sprayat länge ja me. Trodde aldrig mensen skulle komma men hade fruktansvärd mensvärk mest hela tiden. Men till slut kom den. Så din kommer nog vilken dag som helst.
Ska till och börja med menopur ikväll men fortsätta med sprayen fast bara spraya i ena näsborren nu mär ja börjar med sprutan. Håller tummarna för dig/ er :)
Hej allihopa!
Hade äggplock idag.. har kört på det långa protokollet denna gången och man är rädd att jag har blivit överstimulerad.. hur många ägg har ni fått ut och efter hur många försök fick ni ert första +?
Börjar bli väldigt nervös.. min mens lyser med sin frånvaro o på fredag har jag sprayat I 2 veckor. Har världens mensvärk o har haft det i ca en Veck men inget händer. :(
Så trist att höra om er för blödning uteblir!! Är det vanligt?
Jag hade tur och fick mensen på spraydag 8....Är på spraydag 12 nu. Sprutsrart antagligen den 20.... Tiden sniglar sig fram....
Hmm, jag tog äggmognadssprutan Pregnyl igårkväll och idag känner jag mig riktigt uppsvälld och magen ömmar. Är det vanligt?
Hmm, jag tog äggmognadssprutan Pregnyl igårkväll och idag känner jag mig riktigt uppsvälld och magen ömmar. Är det vanligt?
Så trist att höra om er för blödning uteblir!! Är det vanligt?
Jag hade tur och fick mensen på spraydag 8....Är på spraydag 12 nu. Sprutsrart antagligen den 20.... Tiden sniglar sig fram....
Ja, jag hoppas verkligen den kommer nu! Har ingen lust att skjuta upp det hela i några veckor.
Jaså både spray o sprutor, varför då om man får fråga?
Tog blodprov i morse och kliniken ringde idag och jag ska börja med sprutorna ikväll. Så skönt. Hoppas jag slipper huvudvärken nu. :) har äggplock troligen i början av v21.
Tog blodprov i morse och kliniken ringde idag och jag ska börja med sprutorna ikväll. Så skönt. Hoppas jag slipper huvudvärken nu. :) har äggplock troligen i början av v21.