FET/IVF 2015 Maj
Här fortsätter vi som ska börja med FET, men även nya och IVF är såklart välkomna.
Kommer nog bli runt 17-19 Maj för mig med FET. Har 5 st som väntat i frysen.
Här fortsätter vi som ska börja med FET, men även nya och IVF är såklart välkomna.
Kommer nog bli runt 17-19 Maj för mig med FET. Har 5 st som väntat i frysen.
Nån annan som gjort/gör stimulerat FET? Märkte idag att jag får lite kramp i magen...inte haft förut. Ökade på med östrogen sen i fredags och ska in imorgon igen för 2a VUL och ser på slemhinnan
Nån mer som känt av kramper så?
HJÄLP?!
Det här är mitt första inlägg i familjeliv, så jag ber om ursäkt om det inte hamnat rätt.
Såhär är det i alla fall.
Jag gjorde ostim FET förra måndagen med ett tvådagars embryo, har testdag den 10/6. MEN jag tog ett gravtest idag ändå och det visade ingenting.... Vad är era erfarenheter??
När plussade ni med ostim fet?
Jo vi håller tummarna nu. :)
Åh va härligt. Fick ni många ägg?
Håller tummarna stenhårt för er. :)
Ja har ruvat i 7 dagar nu. Alltså 8 dagar sen ja satt tillbaka 2st 3dagars. Men vi har fortfarande inte fått ngt brev på posten om hur de gick för de andra äggen.. Så häe länge har vi inte behövt vänta förut.
Då har dom vart väldigt snabba med att skicka ut svar.
Ska ja behöva ringa eller vänta ett par dagar till?
Dom tog ut 14 ägg, 9 blev befruktade och 4 av dom var av bra kvalitet. Så fick tillbaka 1 och 3 till frys. Känner mig så tacksam att ivf finns! Detsamma! Håller tummarna för er!
GRATTIS till fyra så fina embryon!!! Toppen att få tre till frysen också, ett riktigt drömscenario.
Lycka till med ruvningen, håller alla tummar och tår för att det ska gå vägen för er!!!
Ja har ruvat i 7 dagar nu. Alltså 8 dagar sen ja satt tillbaka 2st 3dagars. Men vi har fortfarande inte fått ngt brev på posten om hur de gick för de andra äggen.. Så häe länge har vi inte behövt vänta förut.
Det tar ju ett tag för embryot att fästa samt för kroppen att producera hCG. Om man räknar insättningsdagen -2 dagar så blir det ju som att du hade ägglossning runt den 23. Dvs att du fortfarande har ca 4 dagar till BIM. Gott om tid att hinna plussa! Håller tummarna för er. Hur många ivf har ni gjort?