• Gweny

FET/IVF 2015 Maj

Här fortsätter vi som ska börja med FET, men även nya och IVF är såklart välkomna.

Kommer nog bli runt 17-19 Maj för mig med FET. Har 5 st som väntat i frysen.

• Svar på tråden FET/IVF 2015 Maj
  • Längta
    helnil_ skrev 2015-06-07 14:12:34 följande:

Stort, stort grattis till er! Kan föreställa mig känslan :) hoppas allt går bra nu! Hade ni testdag 11? Jag har inte förrän dag 15 så får vänta lite till ;)

Åh stort grattis till plus. Hoppas de går vägen för dig me nu. :)

Usch ja har inte testdag förrän dag 21. En hel vecka kvar. Varför får ja vänta så himla länge för??:\
  • Ia84
    helnil_ skrev 2015-06-07 14:12:34 följande:

Stort, stort grattis till er! Kan föreställa mig känslan :) hoppas allt går bra nu! Hade ni testdag 11? Jag har inte förrän dag 15 så får vänta lite till ;)

Stort tack allihopa!

Japp vi hade testdag på ruvardag 11 med en blastocyst. Det verkar vara väldigt olika vilken testdag man har. 

Stort lycka till!
  • Tussebus

Jag ska testa den 18e. Tar en massa vitaminer och goda bakterier och de sistnämnda hjälper hålla magen igång faktiskt ????

• Gweny

Grattis till er som plusat!

Vill ha tisdag nu och dags för återföringen!

• Nicka

Några som har plussat ser jag, kul! Grattis till er :) ikväll har jag tagit Ovitrellen så inga mer sprutor hoppas jag!! På tisdag blir de äggplock så imorgon åker vi till Göteborg, vi har bokat hotell :) ska bli mys även om de bara är för att sova :)

• Linda8110

RD 13 idag med 5-dagars och jag testar POSITIVT!!!! Helt magiskt!!! Jag hade slutat tro på att detta skulle kunna fungera. Snälla lilla bebis stanna kvar i magen nu Hjärta

• Linda8110
    Tussebus skrev 2015-06-08 07:28:44 följande:

Grattis Linda8110! Håller tummarna för att allt går bra nu!

Åh tusen tack!
    Du ska ju också testa snart Skrattande
  • Tussebus

Mjae... Td 18/6 en evighet av väntan kvar ????

Svullna bröst och massa gaser. Frugan säger att jag var likadan när vi satte in det som skulle bli vår dotter så jag hoppas verkligen att det blir positivt.

• Längta
    Linda8110 skrev 2015-06-08 06:51:04 följande:

RD 13 idag med 5-dagars och jag testar POSITIVT!!!! Helt magiskt!!! Jag hade slutat tro på att detta skulle kunna fungera. Snälla lilla bebis stanna kvar i magen nu 

Åh grattis. :)

Tänkte ja skulle tjuvtesta idag med ett 3dagars på dag 14 men tordes inte :/ haha. Tror ja åtminstonde väntar tills fredag så e de helg när man får reda på svaret :)
Svar på tråden FET/IVF 2015 Maj