FET/IVF 2015 Maj
Här fortsätter vi som ska börja med FET, men även nya och IVF är såklart välkomna.
Kommer nog bli runt 17-19 Maj för mig med FET. Har 5 st som väntat i frysen.
Här fortsätter vi som ska börja med FET, men även nya och IVF är såklart välkomna.
Kommer nog bli runt 17-19 Maj för mig med FET. Har 5 st som väntat i frysen.
Stort, stort grattis till er! Kan föreställa mig känslan :) hoppas allt går bra nu! Hade ni testdag 11? Jag har inte förrän dag 15 så får vänta lite till ;)
Stort, stort grattis till er! Kan föreställa mig känslan :) hoppas allt går bra nu! Hade ni testdag 11? Jag har inte förrän dag 15 så får vänta lite till ;)
Jag ska testa den 18e. Tar en massa vitaminer och goda bakterier och de sistnämnda hjälper hålla magen igång faktiskt ????
Grattis till er som plusat!
Vill ha tisdag nu och dags för återföringen!
Några som har plussat ser jag, kul! Grattis till er :) ikväll har jag tagit Ovitrellen så inga mer sprutor hoppas jag!! På tisdag blir de äggplock så imorgon åker vi till Göteborg, vi har bokat hotell :) ska bli mys även om de bara är för att sova :)
RD 13 idag med 5-dagars och jag testar POSITIVT!!!! Helt magiskt!!! Jag hade slutat tro på att detta skulle kunna fungera. Snälla lilla bebis stanna kvar i magen nu 
Grattis Linda8110! Håller tummarna för att allt går bra nu!
Grattis Linda8110! Håller tummarna för att allt går bra nu!
Mjae... Td 18/6 en evighet av väntan kvar ????
Svullna bröst och massa gaser. Frugan säger att jag var likadan när vi satte in det som skulle bli vår dotter så jag hoppas verkligen att det blir positivt.
RD 13 idag med 5-dagars och jag testar POSITIVT!!!! Helt magiskt!!! Jag hade slutat tro på att detta skulle kunna fungera. Snälla lilla bebis stanna kvar i magen nu