• lanylena

BIM maj 2015

En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.

• Svar på tråden BIM maj 2015
  • carolinewendel
    Fian88 skrev 2015-05-02 06:35:22 följande:

Lund är bra! Jag har bim 14/5 så dan innan jag fyller år, vilken present det hade varit! Du?

Lund är jättebra! Bor dock ca 20 minuter utanför Lund :) Åh ja det hade ju varit en perfekt present! Jag skulle haft mens igår, men min ägglossning var en vecka tidig, wåcjag borde ju vara mitt uppe i att ha mens nu, men änsålänge är här ingen Tant Röd på besök!
  • linnsanbelle

Syns tydligt stort grattis!! Då har du nog BF typ samtidigt som min bloggkompis :) hon plussade i onsdags på bim-7 men jag fick mensen i onsdags så vi får köra en månad till :)

lott77 skrev 2015-05-02 07:02:10 följande:

Bättre bild

www.mammaprat.blogg.se Följ vår resa till en graviditet
  • isali
    lanylena skrev 2015-05-02 07:25:44 följande:

Åååh, grattis! Ska vi följas i någon januaritråd?

Det finns en januaritråd! Kom dit så får jag följa dig :D
  • Kixpix
    lott77 skrev 2015-05-02 07:00:07 följande:

Ser ni vad jag ser eller är det inbillning, jag känner ingenting????. BIM -4 php9ow8aW99979.jpg

Stort grattis :)
  • Fian88
    lott77 skrev 2015-05-02 07:00:07 följande:

Ser ni vad jag ser eller är det inbillning, jag känner ingenting????. BIM -4 php9ow8aW99979.jpg

Grattis
  • Fian88
    carolinewendel skrev 2015-05-02 08:43:37 följande:
    Lund är jättebra! Bor dock ca 20 minuter utanför Lund :) Åh ja det hade ju varit en perfekt present! Jag skulle haft mens igår, men min ägglossning var en vecka tidig, wåcjag borde ju vara mitt uppe i att ha mens nu, men änsålänge är här ingen Tant Röd på besök!
    Har du testat igen?
  • vår sommar

Grattis till alla plussare. Det bara rasar ju in + å jag hoppas jag blir en av er

???? längtan efter ett syskon till vår son
  • NellieMeja

Ägglossningstestet blev positivt idag. Några dagar tidigare än beräknat. Men det är bara bra att det kom nu när det helg å man är ledig så kan det mysas extra mycket hihi.

• Symetrical
    Otti skrev 2015-05-02 07:58:11 följande:

Okej det var inte mensen som kom i torsdags.. Är på äl 5-6 idag. Har en mensvärk som kommer och går och blödit lite lite.. Tempen ligger fortfarande 0,4 över mot vad den brukar.

Bådar ju gott! Kanske nidis då..?!
  • Symetrical

Idag höjdes tempen, så då släppte nog ägget i torsdags 30/4, precis som det kändes som. Fick starkast utslag på äl-testet i onsdags morse och misstänker att jag missade peaken där på kvällen, då jag inte testade förrän torsdag morgon nästa gång. Det testet var betydligt svagare och sedan dess har de varit i princip helt blanka.

Det jag vill komma till med min novell är i alla fall att jag borde ha bim 7/5, med tanke på min förkortade lutealfas. Allt efter det är en vinst oavsett.

Svar på tråden BIM maj 2015