• lanylena

BIM maj 2015

En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.

• Svar på tråden BIM maj 2015
  • carolinewendel
    Fian88 skrev 2015-05-02 09:56:14 följande:

Har du testat igen?

Ja jag testade imorse, helt jäkla blankt! Fattar inte! Känner mig gravid och mensen är sen.. Man blir ju knäpp här hemma, haha.
  • daoan

Inatt låg jag vaken till 0300. Så ont i magen! Vaknade i morse med lite ömma bröst och fortf ont . hela dagen har jag mått illa till och från, mer flytningar än innan, strålar i ryggslutet, molvärk i hela livmodern till och från. (Allt kom smack direkt!)

Jag hade ÄL 22. Så idag är jag på ÄL + 10. Gjorde gravtest inatt(men det var på 25ml..så neg). Imorse tog jag en känsligare (10ml) och både jag o sambon anade ett rosa streck direkt.

Tog senare ett ÄL test (som varit helt blanka innan) nu "visade de på äl pos. Detta tog jag då mina känsliga test var slut.

Men tog ett nytt på kvällen (ivrig att få ett tydligt plus) som var på 15ml och det var neg med spökstreck deluxe när det torkat!

Blir knäpp! Sängliggandes med magont o h trötthet! Så nojig över att jag är alldeles för inställd på ett plus pga symptom och spök!!

Hjälp :p

• lanylena

Jag fick ökade flytningar nu innan plusset. Hade även ont i nedre delen av ryggen i någon dag. Men i övrigt inga symtom.

• Fian88
    carolinewendel skrev 2015-05-02 20:06:57 följande:
    Ja jag testade imorse, helt jäkla blankt! Fattar inte! Känner mig gravid och mensen är sen.. Man blir ju knäpp här hemma, haha.
    Åh va drygt!! Håller tummarna
  • isali
    Symetrical skrev 2015-05-02 17:59:50 följande:

Tror att jag hade äl nu i torsdags, så borde ha bim typ 7-8/5, eftersom min lutealfas är så kort. Får se om tempen är hög imorgon också. Annars kan det vara så att äl hoppade över de. Här månaden. Återstår att se.

Håller tusen tummar och tår för dig! Vill ha med dig till Januari gruppen också! Då är vi massa sköna typer ju ;)
  • Fian88
    Carolaj83 skrev 2015-05-02 19:02:42 följande:

Mens här smile4.gif

Åh va tråkigt!!
  • Erica1985

När kan man egentligen börja testa? Har bim 9/5 så ligger på bim-6. Har jätte svårt att hålla mig från att testa men kör ju inte ge något utslag så här tidigt. Har bara ett test kvar hemma då vill inte slösa bort det innan jag har nya.

• Kixpix
    Erica1985 skrev 2015-05-03 07:37:12 följande:

När kan man egentligen börja testa? Har bim 9/5 så ligger på bim-6. Har jätte svårt att hålla mig från att testa men kör ju inte ge något utslag så här tidigt. Har bara ett test kvar hemma då vill inte slösa bort det innan jag har nya.

Det kan visa tidigt. Cb tester säger 4 dagar innan BIM. Jag har inte BIM förrän nästa söndag men tänkte testa mig på onsdag eller torsdag nästa vecka :)
  • Erica1985
    Kixpix skrev 2015-05-03 09:23:50 följande:

Det kan visa tidigt. Cb tester säger 4 dagar innan BIM. Jag har inte BIM förrän nästa söndag men tänkte testa mig på onsdag eller torsdag nästa vecka :)

Då måste jag fixa ett test som funkar tidigt, håller på att dö av nervositet hör hemma
Svar på tråden BIM maj 2015