Vad är er erfarenhet av sverigedemokraters debatterande på nätet?
Min är att de är engagerade och entusiastiska för de frågor de brinner för, men framstår ofta som litet obildade i deras argumentation.
Min är att de är engagerade och entusiastiska för de frågor de brinner för, men framstår ofta som litet obildade i deras argumentation.
Direkt man har avvikande åsikt så behöver man tydligen kulturberikas.
Fått höra så mycket kränkande då jag helt enkelt sagt att jag inte håller med.
Att de är duktiga på att argumentera i sina hjärtefrågor men obildade i andra frågor.
är det invektiv-ts som startar en ny sådan här tråd varje dag.Är det för att provocera och sen kunna anmäla alla som inte är PK-skadad.
Att de försvarar sina egna i absurdum även när de har gjort fel ( exv uppträtt kränkande)
Att de får stå till svars för nynazister eller andra extremister som gör idiotiska saker. Tycker snarare att många andra verkar obildade och blir så känslomässiga i sitt argumenterande.
Att de får stå till svars för nynazister eller andra extremister som gör idiotiska saker. Tycker snarare att många andra verkar obildade och blir så känslomässiga i sitt argumenterande.
Jag har träffat på väldigt få duktiga debattörer bland Sverigedemokraterna och väldigt många okunniga. När det gäller andra partier, så brukar folk sätta sig in i vad det egna partiet har för åsikter om saker och ting, innan de kastar sig in i en debatt. Av någon anledning gäller det inte SD. Där försöker minsta lilla gräsrot att debattera, hur lite h*n än vet om den politik det ska tas ställning till. Kanske det är en bra sak att de inte är rädda för att tycka till trots att de inte vet så mycket, men det är hemskt irriterande för omgivningen.
Ja men är det så konstigt? Senast idag kan man läsa om att ett stort antal medlemmar i sverigedemokratiska ungdomsförbundet blir uteslutna pga av samröre med nazister
Jo för att argumentet rasist är så himla intelligent