Den värsta biverkningen är nog illamåendet och ångest. Jag brukar löpträna och det hjälper ganska mycket, problemet är ångesten innan jag kommer ut i spåret. Jag får tvinga mig ut när jag helst bara vill sjunka ner i soffan under en filt och sluta existera.
Men när jag väl kommit ut och sprungit så är känslan som bortblåst och jag frågar mig själv vad problemet är.
Men, jag kan ju inte springa jämt, har ett jobb att sköta och en vardag att ta hand om, så jag hoppas fortfarande på en vändning av pillren. Har hört att det kan ta ett tag.
När jag skulle höja dosen så sa läkaren att om jag ville, så kunde jag öka till 75mg först och sen till 100mg, men jag hade ingen lust att dra ut på det, så jag gick upp till 100mg direkt. Vet inte om det är bättre eller sämre.
Jag är också väldigt spänd i kroppen, särskilt vänster nacke och käke. Jag biter ihop mer än vad jag brukar göra, har sen tidigare problem med knakande käke på vänster sida, efter att ha spänt mig för mycket. Kan knappt gäspa utan att det knäpper 
Förstår att du är tveksam till att höja, känns som pest eller kolera, men man hoppas ju på att det skall hjälpa. Hoppas att det vänder för dig