Hur mätt blir du av en pizza?
Som rubriken, hur mätt blir du av en normalstor pizza från pizzerian?
Som rubriken, hur mätt blir du av en normalstor pizza från pizzerian?
Orkar oftast inte äta upp en hel men brukar spara så jag kan ta senare då jag brukar bli hungrig igen efter några ttimmar
Jag orkar inte en hel pizza. Jag brukar äta en tredjedel och lämnar resterna till dagen efter.
Konstigt. Jag åt nyss en pizza och en pizzasallad och känner att jag lätt kan få ner en halva till.
Hittills tolv som inte orkar äta en hel pizza. Måste vara något fel på mig.
Beror väl på hur mycket du äter annars. Kvinnor brukar i regel orka mindre än en man pga av vi inte behöver likt mkt.
Äter du ofta pizza?
Jag och kollegan delade en pizza till lunch idag. Jag åt inte upp kanterna på min och var ändå proppmätt.
Äter lätt en hel pizza. Vad har ni för konstig hunger och märklig mage som inte rymmer en hel pizza? Åt det lika lätt när jag vägde 47 kg som nu. Maken har bangat en gång. Han tog en kebabpizza som kunnat räckt till två! Den var gigantisk! Vi har dock en pizzeria här som gör små pizzor som är så där lagom om man ätit middag på dagen och vill äta nåt matigt,men inte övermättande ute på kvällen.
Äter lätt en hel pizza. Vad har ni för konstig hunger och märklig mage som inte rymmer en hel pizza? Åt det lika lätt när jag vägde 47 kg som nu. Maken har bangat en gång. Han tog en kebabpizza som kunnat räckt till två! Den var gigantisk! Vi har dock en pizzeria här som gör små pizzor som är så där lagom om man ätit middag på dagen och vill äta nåt matigt,men inte övermättande ute på kvällen.