Redan47's samlade pärlor-resan efter plus
Hej! Tänkte smyga fram ur kulisserna nu när jag/vi äntligen plussat!
2 misslyckade ivf:er i bakgrunden, 0 embryon till återföring, 1 ÄD i Åbo som endast gav 2 embryon..ingen graviditet. Vi har både manlig och kvinnlig faktor så efter konsultation i Aten på Serum med hysto och DNA fragmentering på makens sperma bestämdes det att vi kör dubbeldonation. Vi fick 4 expanderade blastocyster, satte tillbaka två och testade positivt i onsdags
Första pluset någonsin under alla 5 år vi förödkt bli gravida
Nya blodprover på tisdag. Räknat ut att jag är i v 5 nu (4 + 5)... När är det läge att göra vul för att se hjärtslag? Vi är också nyfikna på om 1 eller 2 fastnat ![]()
Vul om ca 2 veckor 

Rosa på pappret igår...rött idag. Tagit c-vitamin, vilar. Funderar på om jag ska ta en Lutinus.. Tar ju progesteron injektioner annars, men har Lutinus hemma efter förra behandlingen.. Tror ni det är lönt att ta en extra? Kanske ska maila Penny först.. Jag har inte ont, men när det blöder från mina sköra slemhinnor annars så brukar det bara vara rosa på pappret..nu var det lite blod i trosan... 
just nu är det mindre blod än igår. Fortsätter ta det lugnt idag. Imorgon går jag in i v 7..