• Lisma18

Redan47's samlade pärlor-resan efter plus

Hej swede, lisma18 här. Jättegrattis till din graviditet. Jag har följt denna tråden men aldrig skrivit något . Känns som jag känner alla ;)
    En kort presentation, gjorde en ÄD i Spanien i dec 2014, detta var vårt 4:e försök innan det tog sig. Är 42 år och detta är mitt fjärde barn . Har tre tonårsbarn med annan pappa. Är nu i v 39+3 så nu väntar vi bara på att bebisen vill komma.

• Lisma18

Igår kom vår lillkille till världen kl 22,31. Blev igångsatt pga allvarlig havandeskapsförgiftning. Herregud man minns inte hur det kändes att föda vaginalt, mer ont än jag mindes det gör 14 år sedan. Sedan blev det också operation för mig pga moderkakan inte ville lossa . Sövt, blod och plasmainfusion. Manuell bortförande sv moderkakan . Kam meddela att man känner sig lite öm för nere efter fött nästan 3,9 kg klump och haft en hand i vagina som rört om. Nu i efterhand är allt detta värt när man tittar på vårt underverk som framför mig

• Lisma18

Redan47, jag var på en rutinkontroll på mvc. Hade haft lite hv sista veckan. Trodde det berodde på värmen och jag druckit dåligt. Blev inlagd samma dag och sattes igång dagen efter. Gick 1 dag över tiden.

Svar på tråden Redan47's samlade pärlor-resan efter plus