Redan47's samlade pärlor-resan efter plus
jag har 200mg i överflöd också. köpte på mig massor förra sommaren och använder nu bara prontogest. så behöver någon så inboxa :)
jag har 200mg i överflöd också. köpte på mig massor förra sommaren och använder nu bara prontogest. så behöver någon så inboxa :)
Ja, jag har som smyg läst i tråden länge.Till min lycka så hade jag positivt test tisdag med HCG 522. På måndag väntar ny koll och förhoppningsvis visas en bra ökning. Så jag hoppas jag kommer kumnna vara med i denna tråd nu framöver och tills jag håller en liten! det är ju lååång väg kvar att gå! MEN ett steg framåt för mig. första plusset nånsin under de 4 år som jag kämpat!
Tack Redan! <3
Tack frasse :) I oktober borde det blir tror jag. Håller tummarna för dig också att allt går bra på vägen till mål! hoppas på bra resultat av KUB. mkt snurrar i huvudet just nu, jag inte ens tänkt på KUB.
Tess glad i dag! :) HCG i går var 5454 så det har ökat bra på 6 dagar. Pust! nu är det bara att nervöst vänta tills första UL och hoppas att det ser bra ut då.
Tack! Känns mer verkligt nu även om det fortsatt är lång väg kvar o svårt att helt ta in.
Ttack frazze och Redan för infon. Trombosdelen har spec mödravården koll på pg av min tidigare blodproppshistoria så där känner jag mig trygg. ska komma ihåg att be mvc kolla tsh och t3 t4 osv också när jag väl är där. I vårt landsting så erbjuder de inte KUB så vi måste fara till Umeå för att göra det så det blir lite att rodda inför det.