Redan47's samlade pärlor-resan efter plus
Hoppar in och frågar: vet ni om det finns nån klinik i Europa där man kan köpa överblivna embryon från ÄD och göra FET efter 49? Färskförsök är inte aktuellt p.g.a risken för för många embryon i frysen. Måste bestämma oss snart hur vi ska göra med syskonförsök. Vår enda blastis är ju inte hög chans att få barn av och för att hinna fler försök i Tjeckien måste jag sluta amma typ nu vilket jag inte vill. Vi är nöjda med ett barn, men två vore fantastiskt roligt!
Det krävdes 14 för att få B och vi har en enda kvar, känns sisådär med den chansen...
Hälsan, nja, jag har ju min grundsjukdom och den förbättras väl inte direkt av att bära en 11-kilos, men jag gör det så lite som möjligt. Kör vagn inne. F.ö mår jag lite bättre för jag har gått ner några kilon. Gick upp en del under alla hormonbehandlingar. Mår jag lika uselt nästa graviditet- om det blir nån- är jag ju beredd. Eller också mår jag bättre, man vet ju aldrig. Det är av så underordnad betydelse jämfört med att ev. få en till.
Det blev påtvingat snitt utan medicinsk orsak - helt enkelt ett sista datum man får föda här!