Redan47's samlade pärlor-resan efter plus
Tack för alla tankar och tröstande ord. Det är iaf fint att några finns med en. Lycka till i fortsättningen alla!
Tack för alla tankar och tröstande ord. Det är iaf fint att några finns med en. Lycka till i fortsättningen alla!
Hej! Följer lite här och måste heja på och gratulera alla er som kommit imål och långt på väg!
Vi har ett litet plus, men det är svårt att tro på och en och en halv vecka till tidigt ul.
MEN! Jag kommer att få brist på prontogest, progesteron för injektioner! Har ni fått utskrivet nån motsvarighet i Sverige eller har nån över? Bråttom!
Ja det är serum, det låter jättebra! Och penny har svarat- så skönt med en bra klinik!
Mycket medicinfrågor från mig nu! Kan man ersätta cyclacur med Femanest?
supertjejen, var det vi som träffades hos Dr D vid ett tillfälle? Vet att ni är två med ganska lika alias.
Micro, vilken otur ni haft med syskonförsök. Håller tummarna att det blir ett plus trots allt, längre fram.
Heej tjejer!
Måste berätta att idag kände jag för första gången pyret! :D det kändes som en stor bubbla eller typ ett puls slag först på vänstra sidan ovanför naveln och sedan igen en bra bit neranför! Åhhh så härligt! <3
Hur går det för alla? Kram!
Tråkigt nog måste jag berätta att hjärtat inte slog längre. Vi såg det ju 6+5 men idag 8+3 var det ingen aktivitet. Har inga ord egentligen. Får en ny koll på torsdag och ska avvakta till dess, men har inget hopp då man sett hjärtat förut.
Tack för fint stöd i tråden! Intressant m pgs, det kom aldrig upp på Serum om jag minns rätt. Nu har vi två kvar och jag tror att det är våra sista. Har kämpat som en tiger för att få göra denna äggdonation min sambo har varit mycket tveksam och jag måste medge att han har starka skäl. Men jag har heller inte tidigare funderat på dessa resultat som bollas kring doktor D SM många skriver om. Tänkte inte ta några prover, det verkar typ omöjligt norrut där inte werlab finns, men skulle det vara nåt tror ni att göra enkla "ofarliga grejer" typ tomatjuice som skulle påverka tnf? Eller bättre låta bli? Vad tror ni?
Jag har mejlat Peny idag och frågat om jag kan optimera. Det värsta är väl att jag har fallit in i dålig cirkel då det gäller onyttigheter och borde väl börja där.
Tack igen för stöd, det värmer och behövs!
Ok, jag visste inte det. Det är såna enorma kostnader för allt i detta så i nuläget känns det inte så. Men bra att veta iaf.
Tack för info, det är ju inget pris att tala om.
Frazze! Otroligt mycket grattis! Håller tummarna för att det ska stanna!
Detta med massor av e-vitamin, vad har det för verkan och vad är massor?
Oj stackare! Nu är ditt jobb att bara vila. Tror inte du kan bli bättre men du kan i viss mån undvika att bli sämre. Jag hade HF men sent, kanske V 36. Blev inlagd omedelbart och låg en knapp vecka, sen tyckte de att servar onödigt att jag skulle bli sämre. Jag kände inget alls men värdena var tydligen väldigt dåliga och jag var svälld. Blev sen mycket sämre under förlossningen och var ganska illa ute. Men du är på bästa stället och eftersom det kan bli farligt är man niga övervakad, så upplevde jag det iaf. Ta det så lugnt du kan så ska du se att det går bra. Kram!
Det är bara bäst att läsa era inlägg! Njut för fulls muggar!
Vad härligt m uppdatering! Och goda nyheter också. All lycka och tålamod till dig!
Stort grattis Dreamz! Så goda nyheter, en liten prins!
Och frazze alla tummar förstås!
Vad roligt att det går åt rätt håll! Förstår att det är tålamodsprövande. Styrkekram!