• TyckOmMig

Redan47's samlade pärlor-resan efter plus

dreamz-åh tänk att ni kommit så pass som till RUL snart.Tänker vill ni ha reda på kön innan födseln?När man är gravid går tiden lite långsamt ibland sen när underverket är född då vill man stanna tiden lite!
    Kram på dig vännen glöm inte njut.

• TyckOmMig

NU äntligen mår jag bra efter all otur sakta men säkert ska man hitta tillbaka till sitt forna jag man får låta lite damm i hörnen vara leva för stunden passa på att njuta sänka sina krav har jag fått göra ända sedan twinsen föddes bara göra det som man tycker ger en något om möjligheterna finns tiden går så snabbt!

• TyckOmMig
    Rosen 76 skrev 2017-02-11 10:42:15 följande:

En fråga, ni som fött fler än 2 barn... och sista med KS...
    När startade ni ny behandling efter KS? Fick ni mens innan? Gjordes UL för att kolla läkning?

Riga rekommenderar att vänta 2 år och Sverige 1 år efter KS...

Jag är en av dom som fött barn igen ganska tätt inpå KS efter mina ED tvillingar.
    Vet att AVA Riga var noga petiga med ett UL innan start för att veta att jag var i bra skick redo för ny behandling.Fick ligga på motivera att jag ville göra nytt syskonförsök då det oftast är så som du skriver 2 år kom som en chock för mig med först då jag visste att man rekommenderar 1 år hemma.Jag hade regelbunden mens sen två månader tillbaka sista twinsen var 9 mån då jag började med Progynon ED insättningen skedde 14/4 som resulterade i min minsting född 8/12!
    Ammade faktiskt några dagar under ruvningen med vilket man inte rekommenderar...
  • TyckOmMig

niki74-jag var hos min SPEC MVC läkare på efterkontroll efter sista ED tvillingarna då de ju förlöstes med KJ tog upp redan då att jag skulle göra nytt försök så därav koll bedömning om hur mitt ärr efter KJ såg ut även vid insättningen på kliniken i Riga ser man tydligt var ärret sitter så det går att se tydligt men säkert svårt med att hitta kompetent villig läkare som utför gör det.
    Har inte valt Procren vid bägge mina lyckade FET då jag har regelbunden mens och ÄL utslag.

• TyckOmMig
    dreamz skrev 2017-02-27 06:34:57 följande:

Heej tjejer!

Måste berätta att idag kände jag för första gången pyret! :D det kändes som en stor bubbla eller typ ett puls slag först på vänstra sidan ovanför naveln och sedan igen en bra bit neranför! Åhhh så härligt! <3

Hur går det för alla? Kram!

Mysigt vännen nu blir du och bebis ännu tightare tills mannen får en chans att få uppleva det han med!Njut!
  • TyckOmMig

dreamz-omtänksamt att du frågar om livet efter bebis väl är född.
    Det går bra men visst är det extremt full rulle med två tvillingpar efter varandra och lille minstingen som är stora gossen redan 7 kg tung inte ens 3 månader än men han var ju "stor" redan vid RUL konstaterade man vilket ju stämde!Njuter av siste bebisen kommer antagligen amma honom tills han börjar skolan nä då men han är urcharmig precis som sina unika syskon!

• TyckOmMig

Frazze-härlig läsning från dig vännen kan ju inte bli bättre just nu förstår att du är världens lyckligaste!Grattis grattis!

• TyckOmMig

xxx4-tack för att du undrar vännen.
    Det är bara bra med mig och barn/hundar.
    Våren är på ingående försöker njuta varje dag av lille Nickolaos drygt 3 1/2 månader nu och följer er alla lite till mans på avstånd.
    Jag är världens lyckligaste 50 åring kort & gott.Visst finns det dåliga dagar men ändå jag ångrar inte en sekund mitt val här i livet flerbarnsmamma som jag ju är.

• TyckOmMig

Missne-lycka till imorgon vid FET.

Micro-det är med extra värme kärlek jag följer dig detta syskonförsök april FET för ett år sedan snart då vi sågs i Riga vännen det ska gå vägen denna gång ett litet påskäggs mirakel!

Frazze-alltid trevligt läsa dina inlägg VUL oj så spännande och nervöst men måtte du ha lika tur som förra spontan graviditeten heja dig!

Svar på tråden Redan47's samlade pärlor-resan efter plus