Redan47's samlade pärlor-resan efter plus
Frazze: Jag hade nog det ganska "lätt" denna gång. Min tappade bara 1.4% i vikt första fyra dagarna och har därefter bara ökat och ökat och ökat i vikt. Kurvan pekar rakt uppåt utan tendens att vika av. De säger ju att en normalstor bäbis ska gå upp 25g/dygn ungefär. Men min ökar mellan 38-45g/dygn. Men har också ammat som en galning sedan första dygnet. Och gör det fortfarande ibland efter nästan elva veckor. Vissa dagar gör jag inte annat än agerar mjölkko
Ibland är det frustration och skrik efter mat i flera timmar. Men jag har försökt in i det längsta att låta bli ersättning för jag vill hålla uppe produktionen och helamma. Är såå glad att jag kan amma denna gång då jag aldrig fick igång det förra gången pga allt som hände då. Hoppas verkligen det ger sig med infektionen för dig snarast och att lillen lyckas gå upp de 200g han behöver på en vecka.
Pink Lily: mitt avslag denna gång var ganska lite. Blödde ymnigt/rött ca 3 v därefter mestadels bruna flytningar ca 3v till och därefter försvann det helt.