Inlägg från: Jennie med ie |Visa alla inlägg
  • Jennie med ie

Min man får inte skiljas från mig enligt mig!!

Anonym (Idioti) skrev 2015-04-15 08:54:34 följande:

"Råkade ha sex med lite olika män". Vadå gick du naken och snubblade och satte dig direkt på snoppen eller?

It could happen!!
  • Jennie med ie

Nej hon har bara råkat ha sex med andra!!!

Anonym (haha!) skrev 2015-04-16 08:47:49 följande:

Och även om man behöver giltigt skäl så han har ju det. Du har vart otrogen!

• Jennie med ie
    Anonym (Crazy Cat) skrev 2015-04-16 15:02:32 följande:

Förlåt Jennie med ie, jag tog fel. Skulle förstås ha haft knäppgökens sk lagcitat

Förstod det

Jag funderar över vem det är som har den kassa humorn, TS eller "väninnan".
  • Jennie med ie

Tur för dig att de som handlade din skilsmässa inte visste om de där hemliga lagarna.

Anonym (skild) skrev 2015-04-16 16:56:26 följande:

Vilket jävla dravel! Otrogen beror på vart ens partner drar gränsen för otrohet. Inte vat den som varit otrogen drar den!

Mitt ex ville inte skiljas, men jag skrev ut skilsmässohandlingarna på jobbet och skickade in. Han försökte fördröja det hela, men efter 6 månader så skickade jag in den sista handlingen (vi har barn ihop). Efter någon vecka var skilsmässan klar. MOT HANS VILJA!!!

Hoppas verkligen att din man snart blir din före detta man om det är vad han vill! Vad du vill är oväsentligt!

• Jennie med ie

Tur för dig att de som handlade din skilsmässa inte visste om de där hemliga lagarna.

Anonym (skild) skrev 2015-04-16 16:56:26 följande:

Vilket jävla dravel! Otrogen beror på vart ens partner drar gränsen för otrohet. Inte vat den som varit otrogen drar den!

Mitt ex ville inte skiljas, men jag skrev ut skilsmässohandlingarna på jobbet och skickade in. Han försökte fördröja det hela, men efter 6 månader så skickade jag in den sista handlingen (vi har barn ihop). Efter någon vecka var skilsmässan klar. MOT HANS VILJA!!!

Hoppas verkligen att din man snart blir din före detta man om det är vad han vill! Vad du vill är oväsentligt!

Svar på tråden Min man får inte skiljas från mig enligt mig!!