• Anonym (ska ha sitt)

    Är det ok att knulla 20-åring som 48-årig man?

    Är det ok att som 48-årig man knulla med en 20-årig kvinna? Jag har träffat en yngre kvinna och vi går bägge igång på ålderskillnaden, fast åt olika håll då...

    Hon vill gärna bli hårt tagen, dominerad och kallad fula ord vilket jag också går igång på, samtidigt så får jag lite dåligt samvete när hon nästan är jämngammal med min äldsta dotter.

    Jag är singel. Hon är singel. Vi gör det för sexäventyret. Ingen är intresserad av ett förhållande och allt är ömsesidigt.

    Är det ok tycker ni?

  • Svar på tråden Är det ok att knulla 20-åring som 48-årig man?
  • Anonym (F)

    Helt ok om båda är med på det. Hon är ung men ändå vuxen och myndig. Hon kanske vill ha smisk av en fadersgestalt?

  • Anonym (40+)

    Bara att köra på..du gör inget fel. Snart kommer dock" familjelivsmaffian"kasta sig över dig..

  • Anonym (Seg_deg)
    Anonym (40+) skrev 2015-04-14 23:06:46 följande:

    Bara att köra på..du gör inget fel. Snart kommer dock" familjelivsmaffian"kasta sig över dig..


  • Anonym (Både och)

    Det är både OK och fel! Det har du redan skrivit och tyckt i din tråd!

  • Anonym (Familjelivsmaffin)

    Jag tycker inte att åldersskillnaden är fel, ni är båda vuxna och all kärlek är vacker. Men det faktum att ni använder åldern som fetisch tycker jag är osmakligt! Då är det inte kärlek utan något sjukt!

  • taquine

    Som mamma till en en dotter i 20årsåldern tycker jag enbart det är äckligt . Men det är jag . Ser ju många som försvarar detta gubbslem vs unga trasiga tjejer . Säkert annat ljud i skällan när era egna döttrar blir lägrade av gubbar i eran egen ålder . Vet ju att jag egentligen ska vara tyst för gubevars jag är ju bara avundsjuk och bitterDrömmer

  • Anonym (Seg_deg)
    Anonym (Familjelivsmaffin) skrev 2015-04-14 23:20:48 följande:

    Jag tycker inte att åldersskillnaden är fel, ni är båda vuxna och all kärlek är vacker. Men det faktum att ni använder åldern som fetisch tycker jag är osmakligt! Då är det inte kärlek utan något sjukt!


    Så, nu är vi igång. Fram med pop-cornen.
  • Anonym (Va?)
    Anonym (Familjelivsmaffin) skrev 2015-04-14 23:20:48 följande:

    Jag tycker inte att åldersskillnaden är fel, ni är båda vuxna och all kärlek är vacker. Men det faktum att ni använder åldern som fetisch tycker jag är osmakligt! Då är det inte kärlek utan något sjukt!


    Varför skulle det vara sjuk?
  • Anonym (40+)

    Haha! Så sant..


    Anonym (Seg_deg) skrev 2015-04-14 23:22:12 följande:

    Så, nu är vi igång. Fram med pop-cornen.


  • Zoja
    Anonym (Familjelivsmaffin) skrev 2015-04-14 23:20:48 följande:

    Jag tycker inte att åldersskillnaden är fel, ni är båda vuxna och all kärlek är vacker. Men det faktum att ni använder åldern som fetisch tycker jag är osmakligt! Då är det inte kärlek utan något sjukt!


    Varför är det sjukt och osmakligt? Vissa tänder på ålderskillnad, andra på strumpor och en tredje på smisk. Så länge alla inblandade är med på det ser jag inga problem med scenariot TS beskriver.
Svar på tråden Är det ok att knulla 20-åring som 48-årig man?