• Anonym

Lägre än glocalnet...????

hejhej

vad tycker ni om detta,,,lägre än glocalnet va????

Jag o min man har haft lite jobbigt idag, men idag när jag ringde från jobbet o sa att jag kommer hem lite tidigare så blev han så glad....

Skynade mig att göra klart allt o åkte sen hem,,,när jag sen kom hem,,,så sa han gud vad bra du kom hem tidigare idag så du hinner städa ordentligt

Säger ha som som sov till klockan 2 o jag somklev upp 6 o åkte till jobbet!!!!!!!!!!!

Ville bara dela med mig,,,,, o jag hoppas alla förstår varför jag vill vara anonym...

• Svar på tråden Lägre än glocalnet...????
  • Anonym

nej tror inte det för han klädde på sig o gick ut,,,,så där fick jag för jag slutade tidigare....

• Anonym

jag blev så klart arg o ledsen, för jag trodde han var glad för JAG kom hem o inte städerskan...men sen är jag van att göra ALLT hemma så .... därför skämtade jag till det så jag inte skulle få en propp i hjärnan eller ngt liknande...

hade jag lagt mig på soffan så hade det tagit hus i helvete,,,så jag städade hela kvällen igår.... rätt jobbigt då man jobbat en hel dag, men men nu slipper jag ju göra det idag...

• Anonym

Eh.. min sambo har en hobby som tar väldigt mycket tid, det har inte jag.

Jag jobbar hårt och ofta övertid i veckorna. Han jobbar heltid. Jag har lång restid i veckorna. Han har nära till sitt jobb.

På helgen åker han iväg och leker med sin hobby en av dagarna.

Jag kan säga att jag INTE städar när han åker bort och leker. Jag behöver inte göra sådant bara för att jag är hemma och t ex gillar att koppla av med läsning.

Jag väntar istället in honom och så städar vi tillsammans. Eller så får han sätta fart så hjälper jag till.

Har varit städkärring och livegen i ett förhållande och det misstaget tänker jag INTE göra om.

• Anonym

vad ska man gör anär man inte orkar ha bråk hela tiden

• Anonym

tack alla ni gulliga som finns här..... ja jag tycker det är lättare att städa än att bråka....

• Anonym

Vi har barn ihop o jag älskar honom trots detta...

Vad gör han som jag ej gör? Fixar bilarna, handlar ibland, ...kommer inte på ngt mer just nu....

När det tar hus i helvete bråkar han, men han slår inte, sen "straffar" han mig genom att inte prata med mig eller dela säng med mig. Till slut ber jag om ursäkt för något ha gjort, då blir det bra.

Men han är en kärleksfull pappa och en klippa för mig.

Klaga gör jag inte ville bara få ur mig lite ilsa därav inlägget... vet att vi ej kommer fortsätta livet ut, men i allafall till barnen blir större.

men det är klart höjer han handen mot mig då får han gå, men det skulle han aldrig göra..

• Anonym

xsbx vad gör du åt saken???? gör du som mig o bara gör det som ska göras eller????

• Anonym

hmmm då är vi i samma sits då.....visar din man ngn ggn att han älskar dig????? det är min man mkt dålig på,,,,han säger skulle jag inte det skulle jag inte vara här fel att säga det ngn ggn då...

• Anonym

ooo nej men gud,,,det gör iallafall inte min man,,,fast han säger rätt ofta när jag frågar om han älskar mig så svarar han typ jag kan få vilken tjej jag vill,,,är jag här hos dgi så betyder det att jag tycker om dig,,,, både glad o ledsen på samma gång blir man över en sån kommentar

• Anonym

Har också haft det sådär i ett gammalt förhållande.

Det första halvåret var han underbar. Efter det började han så smått anmärka på att jag borde städa mera, gå ner i vikt + lite annat smått och gott. Han ville också att jag skulle se till att maten stod på bordet när det passade honom trots att han kom hem från jobbet tidigare än mig vissa veckor. (Som jag tycker idag borde maten då stått på bordet när JAG kom hem.)

Han sög musten ur mig. Talade om för mig att jag var korkad, ful, äcklig och fet. + allt annat negativt man kan komma på om en människa. Mina vänner tyckte inte om mig på grund av att jag var dum.. osv osv.. Tyvärr talade han bara inte om det för mig utan jag var så pass nere redan då att jag verkligen KÄNDE mig så.

Under de fyra åren tog han i dammsugaren 1 gång, han såg samtidigt ut som ett åskmoln och jag var naturligtvis rädd för honom. Städning och matlagning, tvätt osv är kvinnogöra enligt honom. Därför skulle han inte besväras av sådant.

Det fortsatte och jag jobbade senare heltid + att jag hade ett jobb på sidan om.. ca 15 timmar i veckan. Han tyckte fortfarande att jag skulle sköta all marktjänst + gräsklippning och sådant. Han jobbade då alltså färre timmar än jag. Det spelade ingen roll. Han sade att jag ändå aldrig skulle bli duktig på något.

Han tog hand om sin bil. Jag tog hand om min bil. Han gjorde INGET för oss.

Till slut fick jag nog och bad den jäveln fara åt helvete.. det tog flera år.. gudskelov hade jag tillräckligt med självbevarelsedrift för att inte sätta några barn till världen med honom.

Jag har aldrig saknat honom en sekund!!! Sista gången han sökte kontakt med mig frågade jag honom om han på allvar trodde att vi skulle ha något att prata om efter hur han behandlat mig. Då hade han inte mkt att säga.. dröp av med svansen mellan benen..

Svar på tråden Lägre än glocalnet...????