• Anonym

Lägre än glocalnet...????

hejhej

vad tycker ni om detta,,,lägre än glocalnet va????

Jag o min man har haft lite jobbigt idag, men idag när jag ringde från jobbet o sa att jag kommer hem lite tidigare så blev han så glad....

Skynade mig att göra klart allt o åkte sen hem,,,när jag sen kom hem,,,så sa han gud vad bra du kom hem tidigare idag så du hinner städa ordentligt

Säger ha som som sov till klockan 2 o jag somklev upp 6 o åkte till jobbet!!!!!!!!!!!

Ville bara dela med mig,,,,, o jag hoppas alla förstår varför jag vill vara anonym...

• Svar på tråden Lägre än glocalnet...????
  • Anonym

nej tror inte det för han klädde på sig o gick ut,,,,så där fick jag för jag slutade tidigare....

• Family 5

Åhh va arg jag hade blivit... han hade nog fått veta att han levde när han kom hem... oj oj oj...

• Troll20

Skojar du..... Vad ska du med honom till? Eller rättare sagt vad har ni varandra till för?

• msmalin

jag hade lagt mig på soffan o väntat hem honom o när han kommit hem sagt nu kan VI börja sytäda.. väntade bara på dig... eller sagt år han att han får ta städ nästa dag

• Anonym (städman)

Ehm...inte för att vara pessimist, men då du skämtar till det med "Lägre än Glocalnet" så kanske inte du tog det hela så hårt heller?
    Hade jag varit du så hade jag sonika gått och lagt mig när han gick iväg...passat på att sova ut.
    Fast ilskan hade kokat under skinnet förstås.
    Sen hade jag dock inte upprepat just det som skedde, utan snarare ringt nästa gång jag slutat tidigare och informerat om att jag tog en shoppingtur på stan så hade HAN mer tid på sig att städa där hemma

• Anonym

jag blev så klart arg o ledsen, för jag trodde han var glad för JAG kom hem o inte städerskan...men sen är jag van att göra ALLT hemma så .... därför skämtade jag till det så jag inte skulle få en propp i hjärnan eller ngt liknande...

hade jag lagt mig på soffan så hade det tagit hus i helvete,,,så jag städade hela kvällen igår.... rätt jobbigt då man jobbat en hel dag, men men nu slipper jag ju göra det idag...

• Evamia

Ja, då hade det få ta hus i helvetet då, för det finns inte en chans att jag städat....skulle aldrig finna mig i sådana takter, det är väl erat hem och eran "skit".......skulle gjort som msmalin, lagt mig på soffan med en bra bok och väntat........
    /Mia

• xSBx

det är väl en sak om han ville att ni skulle hjälpas åt att städa ..
    Jag skulle aldrig säga åt sambon att städa om han kom hem tidigare en dag... Jag går hemma och borde isåfall kunna städa när jag ändå är hemma om jag nu anser det ska städas .. Min sambo försöker oxå bestämma när jag ska städa men se det går inte..

• Barn2

TS:

VARFÖR städade DU?????????? Du skulle vänta på honom och säga att ni ska städa tillsammans! Har du sagt någonting till honom nu?? Om du tiger vet han inget!

Svar på tråden Lägre än glocalnet...????