• Anonym

Lägre än glocalnet...????

hejhej

vad tycker ni om detta,,,lägre än glocalnet va????

Jag o min man har haft lite jobbigt idag, men idag när jag ringde från jobbet o sa att jag kommer hem lite tidigare så blev han så glad....

Skynade mig att göra klart allt o åkte sen hem,,,när jag sen kom hem,,,så sa han gud vad bra du kom hem tidigare idag så du hinner städa ordentligt

Säger ha som som sov till klockan 2 o jag somklev upp 6 o åkte till jobbet!!!!!!!!!!!

Ville bara dela med mig,,,,, o jag hoppas alla förstår varför jag vill vara anonym...

• Svar på tråden Lägre än glocalnet...????
  • Anonym

Eh.. min sambo har en hobby som tar väldigt mycket tid, det har inte jag.

Jag jobbar hårt och ofta övertid i veckorna. Han jobbar heltid. Jag har lång restid i veckorna. Han har nära till sitt jobb.

På helgen åker han iväg och leker med sin hobby en av dagarna.

Jag kan säga att jag INTE städar när han åker bort och leker. Jag behöver inte göra sådant bara för att jag är hemma och t ex gillar att koppla av med läsning.

Jag väntar istället in honom och så städar vi tillsammans. Eller så får han sätta fart så hjälper jag till.

Har varit städkärring och livegen i ett förhållande och det misstaget tänker jag INTE göra om.

• Älskarlivet

Ja det var tur du var anonym annars hade jag letat upp er adress och åkt hem till er och gett honom en fet smäll . Skämt å sido.... riktigt lågt, t o m lägre än Glocalnet. Hade inte accepterats hos mig/oss.

• Anonym

vad ska man gör anär man inte orkar ha bråk hela tiden

• Barn2

TS: tåla "skiten" kanske om prata inte hjälper och du vill ha honom kvar?

• Anonym (lika här)

Kom hem efter två veckor på sjukhus och huset såg ut som ett bombnedslag! Min man har varit hemma med föräldrarpenning och bara ett barn (vi har tre) och inte gjort någon som helst nytta, blommorna strår döda på fönsterbrädorna och det finns inga rena kläder för han vet inte hur man tvättar. Kattlådan ska vi bara inte tala om!
    Nu åker han ut, jag orkar inte heller bråka längre.
    Styrkekramar till TS

• xSBx

TS
    jag håller med att städa kan gå snabbare och mer smärtfritt ibland än vad det gör att bråka om städningen..

• Anonym

tack alla ni gulliga som finns här..... ja jag tycker det är lättare att städa än att bråka....

• Anonym (?)

Hur länge har du tänkt ha det så här? Hur länge står du ut? För resten av livet? Då är det lika bra att sluta klaga, för han ändrar sig aldrig.

Men orkar du inte ha det så här, så måste du förändra det NU! Fråga honom var kontraktet ligger, där det står att det är du som ska städa, tvätta och göra allt hushållsarbete. Låt huset se ut som ett bombnedslag, låt blommorna dö, strunta i allt... till sist måste han inse att ni måste hjälpas åt båda två.

• Glass
    Ärligt talat ts.
    Varför är du med den här mannen?
    Vill du ha det så här i 40 år till?
    Vad händer när "det tar hus i helvete"? Skäller han eller slår han?
    Vad händer om du inte städar själv längre? Inser han var problemet är då?
    Vad gör han som inte du gör för er? Bil, trädgård mm.?
  • Anonym

Vi har barn ihop o jag älskar honom trots detta...

Vad gör han som jag ej gör? Fixar bilarna, handlar ibland, ...kommer inte på ngt mer just nu....

När det tar hus i helvete bråkar han, men han slår inte, sen "straffar" han mig genom att inte prata med mig eller dela säng med mig. Till slut ber jag om ursäkt för något ha gjort, då blir det bra.

Men han är en kärleksfull pappa och en klippa för mig.

Klaga gör jag inte ville bara få ur mig lite ilsa därav inlägget... vet att vi ej kommer fortsätta livet ut, men i allafall till barnen blir större.

men det är klart höjer han handen mot mig då får han gå, men det skulle han aldrig göra..

Svar på tråden Lägre än glocalnet...????