Påbörja IVF april/maj
Jag kommer börja spruta, korta protokollet, inom några dagar och önskar kontakt med fler som vill dela erfarenheter under resans gång.
Jag kommer börja spruta, korta protokollet, inom några dagar och önskar kontakt med fler som vill dela erfarenheter under resans gång.
Spännande! Jag börjar med korta protokollet typ 20 maj. Första ivf-försöket.
Då kommer vi nog ligga ganska lika :) ska du spruta med menopur? Hur mkt?
Jag skall oxå igång med de korta protokollet i slutet på maj :) får mens den 28 säger vi på dag 2 börjar jag med spruta och runt den 9,10 juni är de preliminärt bokat för äggplock, vet ej om tiden kan variera, man gör ju ultraljud 1-2 ggr för att kolla äggblåsorna.
Jisses va många ägg. :)
Där må de finnas guldägg. :)
Grattis :)
Alltså får du tillbaka en blasto. Åh håller alla tummar För er :):)
Hej allihop tänkte hoppa in här då denna tråd är aktiv hehe, jag är i egypten och gör ICSI, är just nu under nedreglerings processen, nedregleras i form av sprutor, har blod prov på lördag för att se om hormonerna är nere, spännande alltihop. Hur går det för er?
Håll tummarna för mig idag!
Ska till Fert idag o motivera varför ja ska få vara sövd under äggplock!
Livrädd är bara förnamnet!
O givetvis för undersökningen att de ser ut som de ska så de blir äggplock nästa vecka.
Tack :) Ja, det blev en del! Men man har varit rätt mör också, och har knaprat en hel del piller sen utplocket!
Vet du vilka fördelar/nackdelar det är med att stoppa in blasto istället för embryo? Försökte fråga men vi missförstod nog varandra så fick inget bra svar.
Klarar dom att växa till sig till blasto så e de stor chans att de klarar sig i magen sen. :)
Så ja ttcker absolut inte att de e ngt negativt i de.
Vårat första ivf fick vi också supermpnga äggblåsor och ägg. Kommer ihåg att ja könde mig så svullen och ont som tusan hade ja.
Håller tummarna stenhårt för er :)
Jag får hoppas det är något som klarar sig. och helt fantastisk vore det om något kunde gå till frysen. Fast man kanske inte kan frysa ner blasto?
Ja usch, är fortfarande helt mör. Och har svårt att kissa men det ger väl med sig efter ett par dagar.
Jag hade ett antal blåsor med 2 ägg, är det något som är vanligt?
Åh vad snällt av dig :)
De hoppas ja me för wr skull. E de erat första ivf?
Ja fick också extremt svprt och gå på toa när ja fick så mkt ägg.
Gjorde ont och sitta oxh allt.
Svårt och förklara smärtan. Men skönt och veta att så småningom går den över.
Oj du. Bra fråga. Aldrig vart med om att de vart fler ägg i en blåsa. Sa dom inget om de?
Vart går du föresten?