• Emsaflisaan

Tråden för oss som använder NaturalCycles

ViLdiNG skrev 2015-06-08 07:25:49 följande:

Skickar försändelser flera ggr i veckan i o med mitt företag. Tänkte idag skicka iväg två små kuvert med 6st oanvända ÄL test i varje till någon som vill ha? NCs egna. (Dom flaggade för ÄL den 15 maj o jag blev gravid)

Åh jag skulle gärna vilka ha ett kuvert :) ny i denna gruppen. hör av dig på PM om det är aktuellt :) 
  • Emsaflisaan
    ViLdiNG skrev 2015-06-08 14:43:14 följande:
    Kan inte maila dig här! Skicka adress till mig via PM här
    kom inte in på din sida,stod att den va privat eller nåt sånt :)
  • Emsaflisaan
    Emsaflisaan skrev 2015-06-08 15:00:48 följande:
    kom inte in på din sida,stod att den va privat eller nåt sånt :)
    ViLdiNG skrev 2015-06-08 14:43:14 följande:
    Kan inte maila dig här! Skicka adress till mig via PM här
    Jag löste det :) använde inte hjärnan först,haha ;)

• Emsaflisaan

Hej tjejer

Första månaden med NC :).

Inte kommit in o det riktigt än. Men det ger sig med tiden kanske ;)

Blir dock inte riktigt klok på min kurva/tempning.idag sköt den iväg o ska ha mens om 3 dagar enligt NC

När börjar den sjunka innan mens? Eller kan den göra en störtdykning på 1-2 dagar? :)

Försöker få med en bild

• Emsaflisaan
    soofa skrev 2015-06-25 22:16:27 följande:

Hej! :) Många av dina mätningar varierar ju ganska mycket. Mäter du vid samma tid varje morgon?

Jo dom gör ju det.. diffar kanske en timme emellan ibland. Men va jag har förstått så spelar det ingen roll om man sovit sammanhängande eller bra i mer än 4 timmar.. fast va vet jag :) får helt enkelt se vad som händer. Tack för ditt svar :)
  • Emsaflisaan

Hej tjejer. Jag blir tokig på min tempning.idag denna månaden. Förstår ingenting verkligen. Har ägglossningen inte varit? Så här har kroppen aldrig betet sig innan. Nån som har någon fundering om detta bifogar bild ??

Ha en fin dag!
  • Emsaflisaan

Ingen aning faktiskt. Den hamnade där efter att jag haft ägglossningen och mens 2a månaden jag tempade och då tog jag även ägglossningstest så det har ju stämt innan med baslinjen och det. Men nu blir jag jätte osäker o förstår ingenting. Får nog maila dom o höra.

Loppan84 skrev 2015-08-21 13:11:27 följande:

Ser ju konstigt ut - varför har du så hög baslinje? Kanske ska mejla dem?

• Emsaflisaan

Behöver lite råd från er nu känner jag. Jag va igår och gjorde cellprov och så sa barnmorskan att hon såg att jag har ägglossning.

Jag är eller blir dock osäker på min graf då. Vaknade idag 07.30 typ tempa låg på 36.10 men sovit så dåligt o inte 4 timmar i följd. Somnade om o tempade 11.40 ca låg då på 36.45. Vet inte riktigt vilken jag ska gå på.

Lägger in två olika grafer så kanske ni vill kolla o ge lite råd eller va ni tror :) :)

• Emsaflisaan

Behöver lite råd från er nu känner jag. Jag va igår och gjorde cellprov och så sa barnmorskan att hon såg att jag har ägglossning.

Jag är eller blir dock osäker på min graf då. Vaknade idag 07.30 typ tempa låg på 36.10 men sovit så dåligt o inte 4 timmar i följd. Somnade om o tempade 11.40 ca låg då på 36.45. Vet inte riktigt vilken jag ska gå på. 

Lägger in två olika grafer så kanske ni vill kolla o ge lite råd eller va ni tror :) :)

• Emsaflisaan
    Legewiel skrev 2015-09-17 10:57:05 följande:

Du ska ta den tidigare tempen. Det stämmer också bra med att bm sa att du har ÄL nu, isåfall borde du ha sett en tempökning idag eller senast imorgon.

Okej..tack för svar. Sovit dåligt o somnade jätte sent inatt men vaknade o tempade runt 07.30 o då låg den på 36.19 bara gått upp lite granna om man jämför med igår 36.10 så ingen jätte stor ökning ????. .
Svar på tråden Tråden för oss som använder NaturalCycles