Tråden för oss som använder NaturalCycles
Vet att det är olika för alla, men vad brukar er temp ligga på ungefär vid äl? Är min första månad/cykel med Nc.

Vet att det är olika för alla, men vad brukar er temp ligga på ungefär vid äl? Är min första månad/cykel med Nc.

Förra månaden hade jag  
36,07 
36,32 
36,13(äl) 
ej mätt 
36,26 och därefter låg jag kring 36,4 
Nu väntar jag på att NC ska markera denna månadens äl. Men jämför man, så förra månaden när jag kissade på Lh hade jag 36,32, denna månaden 36,02...

Som jag förstått det, ja. Och sen jan det bli en dipp när ägget fäster(?) och sen går den upp igen nästa dag fram till mens, kommer inte mensen är det fortsatt hög. Så har jag förstått det som typ :)

Appen trodde att jag skulle ha äl igår på dag 16 och jag hade sega flytningar så trodde det var äl, men tempen har inte höjt sig idag. Var det inte äl igår då?

Idag hade min temp gått upp till 36,44 jämfört med 36,16 i förrgår. Har min ägglossning varit nu då?

Hej! 
Funderar på att skaffa NC. Undrar om det är så att man även har någon användning av att fortsätta tempa om man blir gravid? Kan man t.ex. få indikation på om man fått missfall för att tempen sjunker?

Är på äl+8 idag. Idag sjönk min temperatur från gårdagens 36,66 till 36,40 idag. För tidigt för mens. Så vad kan det bero på? Eller har det bara blivit så? 

Min gör också sådär ibland utan att det är något. Kan va om man sovit färre timmar eller sovit annorlunda som jag ofta gör under helgen/när man jobbar. Kan det va något sånt? :)

Min temp sjönk för tre dagar sen och har hållt sig låg (från 36,66 till runt 36,3-36,4) Bim är först tills helgen. Vad innebär det? Slump? Tidigare mens? Vad tror ni?

Som min bild?