Tråden för oss som använder NaturalCycles
Åh vad tråkigt! Min första dippade också rejält och jag har en hel del mens-symtom men man hoppas ju ihjäl sig!
Åh vad tråkigt! Min första dippade också rejält och jag har en hel del mens-symtom men man hoppas ju ihjäl sig!
Måste fråga, när man har tempat så sparar ju termometern den senaste tempningen. Så skulle extrakolla nu innan jag la in, då kom en siffra upp som vanligt men sen stod det lo på den. Lo är ju tydligen att tempen är för låg (för att den känner av rummet) men jag ska väl ändå gå efter den första siffran som den har sparat sen jag mätte? (Ursäkta om det blev rörigt)
Yes den visar från senaste tempen, om det är en NC-temp som du syftar på!
Måste kolla med er vad ni tror. Nc har markerat ut att jag hade äl på cd 17 (Är idag på cd 20). Men hade sega flytningar igår och vattniga idag. Vad tror ni kring äl? Var den igår/idag eller dag 17? Fattar ingenting.
Lust att visa din graf?
Tycker också även här att NC satt ut ägglossningen rätt, ni har ju prickat in den jättebra
Hej, nu har jag en ny fråga. Mätte som vanligt idag, tempen var ytterst lite lägre än innan, men den hamnade under det mörkgråa strecket. Då väljer Nc att använda det som avvikande värde. Jag kan inte ändra det och jag har sovit som jag ska, inte druckit och är inte sjuk. Vad händer egentligen?
Vad konstigt. Först beräknade Nc att jag hade äl dag 17 så har räknat efter det. Nu står det plötsligt i appen att jag hade äl dag 18 istället. Hur kommer det sig?
Vill också ha lite hjälp med att tyda. Tre dagar till bim. Tempen har inte börjat sjunka än som den brukar göra.

Din kurva ser trifasisk ut! Det har jag hört är positivt, ser jättebra ut hittills! :)