Tråden för oss som använder NaturalCycles
Hej på er. Jag undrar en sak, när man går in på statistik sen står det typ "lutealfasen 10" sen bredvid står de "5 sen plus minus eller något"
Vad menas med detta? Att min lutealfas är 10-15 dagar? :o

Hej på er. Jag undrar en sak, när man går in på statistik sen står det typ "lutealfasen 10" sen bredvid står de "5 sen plus minus eller något"
Vad menas med detta? Att min lutealfas är 10-15 dagar? :o

Hej följer gärna tråden. Är ny på natural cykles så är inte riktigt hah på de där men torr äl aka vara inom några dagar (enligt app) men tester visar ingenting? Hmmm

Står att jag är som mest fertil nu men tempen visar inte på det?? Hur tolkas? :( 

Vilken är positiv?  
Hade sex i onsdags senast. Finns risk (eller chans) att bli gravid? Har ännu inte de här sega flytningarna jag brukar få men förra månaden var det knappt några sådana. Dock en svagt blodig flytning i förrgår.

Ja det tycker jag med. Nu kom de här äggvite-flytningarna igång. Vad innebär det om jag nu hade Lh stegring i fredags? Jag vill innerst inne men just nu har vi så mycket hemma som gör att det inte passar...:)

Jag trodde ägglossningen kom igång när de slemmiga flytningarna började... men iofs står det ägglossning upp till 48h efter lh stegring?

För ett par timmar sen..

Jag får ingen temphöjning alls... om jag inte får det imorgon så stämmer det inte