• Olivia1995

Tråden för oss som använder NaturalCycles

Eloons skrev 2017-07-18 21:16:01 följande:

Fortsätt tempa bara, efter cirka tre temphöjningar så sätts ägglossningen ut. Den ska ju höjas med ungefär 0.3-0.5 grader

Okej tack för svar! Får fortsätta så får vi se :)
  • Olivia1995
    tuttifrutti2 skrev 2017-07-26 20:55:11 följande:

Nej det ser inte ut så men fortsätt att tempa så kommer det nog snart. Jag har haft ägglossning allt från cykeldag 15-32.

Nej den kan omöjligt komma isf för har mens 3 augusti... :/
  • Olivia1995
    Eloons skrev 2017-07-27 06:00:18 följande:

För att få mens så måste du ha ägglossning, så den kan ju antingen vara så att du får en cykel utan ägglossning (kan ske 2 gånger om året) och att den kommer senare eller så sätts den ut snart mäter du med äl-stickor? Brukar du ha en regelbunden cykel?

Är orolig att jag intr har äl alls. Har provat med äl stickor en cykel innan o inget utslag. Inte denna heller, visserligen tog mina stickor slut på dag 23 men min temp ligger på 36,20-40 istället för 36,02-05 så tror den varit :)
  • Olivia1995

För att få mens så måste du ha ägglossning, så den kan ju antingen vara så att du får en cykel utan ägglossning (kan ske 2 gånger om året) och att den kommer senare eller så sätts den ut snart mäter du med äl-stickor? Brukar du ha en regelbunden cykel?

Är orolig att jag intr har äl alls. Har provat med äl stickor en cykel innan o inget utslag. Inte denna heller, visserligen tog mina stickor slut på dag 23 men min temp ligger på 36,20-40 istället för 36,02-05 så tror den varit :) har ganska regelbunden 31-34 dagar
  • Olivia1995

Är orolig att jag intr har äl alls. Har provat med äl stickor en cykel innan o inget utslag. Inte denna heller, visserligen tog mina stickor slut på dag 23 men min temp ligger på 36,20-40 istället för 36,02-05 så tror den varit :) har ganska regelbunden 31-34 dagar
  • Olivia1995

Tror ni att äl har varit? (Mätt dåligt pga semester osv men räcker en höjning på ca 0.3-0.4??
  • Olivia1995
    Eloons skrev 2017-08-20 19:08:02 följande:

Temperaturen ska höjas över medellinjen och ska hålla sig över den linjen. Det ser inte ut som att du har haft äl än, fortsätt tempa så dyker den nog upp snart!

Jättemärkligt så jag hade äl flytningar och värk så tror ändå jag hade äl eftersom jag fick en ökning men inte mycket :) men kanske har fel.. får fortsätta :)
  • Olivia1995
    Eloons skrev 2017-08-20 21:21:06 följande:

Om du tittar på grafen här ovan som "Joicy" har postat så ser du att efter ägglossning så har tempen höjts över medellinjen!

AA fast nu tror jag ändå att jag hade ägglossning då eftersom jag hade äl flytningar och ömma bröst samt att tempen gått upp 0.4 grader. Jag har tempat väldigt dåligt så tror de kan bero på det. Att de inte stämmer än för jag inte tempat så mkt :( sorry för långt inlägg!
Svar på tråden Tråden för oss som använder NaturalCycles