Tråden för oss som använder NaturalCycles
Verkar ha haft ägglossning trots att jag inte fick fullt utslag på äl-test. Kände verkligen av ägglossningnen denna månaden med både värk och äl-flytningar. 
Hoppas det tar sig denna månaden :) 

Verkar ha haft ägglossning trots att jag inte fick fullt utslag på äl-test. Kände verkligen av ägglossningnen denna månaden med både värk och äl-flytningar. 
Hoppas det tar sig denna månaden :) 

I chock! BIM-1. Hoppas verkligen verkligen att det vill stanna <3
Temphöjning idag så inte lika fundersam längre.. :)
                    Jag testar stt skriva ett till. Fick inget svar på mitt förra inlägg. Är på BIM +0 idag och ingen mens än. Men klockan är ju bara 08 så den kan ju komma än.  
Vad tror ni om min kurva ?

Åh, nu kan man ju inte riktigt låta bli att hoppas. Temphöjning tillsammans med en sjuk värk i magen (haft mycket magknip sen ÄL???) känns som träningsvärk när jag går typ. drar lite. spänner i tjejmagen... jätteont i brösten, kan knappt röra vid dem :O varit ohyggligt trött i veckorna innan nattjobben... brukar vara pigg och orka... dessutom sjuka sömnproblem nu under ledigheten, vilket jag INTE brukar ha längre.... sovit hur kasst som helst sen ÄL, vilket syns på kurvan!!! :( de låga är nätter jag sovit dåligt. nu var värdet högt imorse trots dålig sömn :( BIM på tisdag, vi får väl se vad som sker, mensen kan vara lite sen ibland så har inte mensen kommit innan nästa helg lär jag väl testa då :) Vill inte innan, jag blir så jäkla ledsen varje gång jag testar neg.... vårat 11e försök nu :( tungt när det inte går vägen....
ja, kul!! :D hur mår du, har du några tecken? :D

men vilken fin graf du har!! =)
min graf är som du ser, inte så mkt att hänga i julgranen... :( menmen, får hoppas på att tempen vill hålla sig hög denna gång & att det tagit sig på 11 gången gillt.... =)
Jag tänkte vänta till helgen :) Jag blir så nedrans ledsen om jag får neg... jag ser tempen som ett litet test varje dag :P hihi! Men jag blir inte jätteledsen heller om jag skulle bli gravid senare. Jag vill inte riktigt missa årets tävlingssäsong med hästarna... hihi. men ändå, försök 11. jag har nog börjat intala mig det för att inte bli så ledsen mer.
Tempsänkning idag men ingen mens... brukar komma som en klocka direkt på morgonen. Ledsen för att det antagligen inte blev något... tungt. Mot försök nummer 5 nu då! 

Bim igår... ingen mens i sikte. Känner mig konstig i kroppen, nästan sjuk och otroligt trött. Varför strular mensen nu? Kommer alltid som en klocka. Känns som att det är kört med graviditet då tempen har sjunkit två dagar.... 

Hej, längesedan jag skrev nu. Jag är lite orolig och otålig då min ägglossning inte infunnit sig sen här cykeln. Brukar vara runt dag 16-18 men idag är jag på cd 28 men ingen ägglossning i sikte. Hoppas att den är sen den här månaden och dyker upp snart. Vill så gärna bli gravid nu, detta är 7:e försöket... 

Hej Alla.  
Fick min mens på cd 27 nu (brukar ha på cd 31), och inte vet jag om jag vill kalla det mens, jag blödde inte spec mkt. Men blödde gjorde jag. Tempen dipade på cd 27, men har sen gått upp igen och ligger runt medellinjen. Brukar dippa direkt när jag får mensen och sen gå riktigt lågt. Men som sagt. ligger runt 36,5 fortfarande :S  
Igår var jag väldigt trött, illamående, är inte lika idag. bara trött. Är i regel väldigt pigg annars. Känns jättekonstigt detta, att tempen är hög än. inte testat. vill inte.... Någon som har en gravidkurva som vart såhär? I regel brukar tempen vara som högst 36,7-36,8. så den är ju inte så hög än...  
dessutom blödde jag lite grann imorse även fast mensen var slut för två dagar sedan? Hade ganska livligt sex inatt dock, men det brukar jag aldrig blöda för??  
Fattar ingenting ja....

Tror ni äl har varit för min del?? (Har tempat väldigt dåligt jag vet..)
Jag är i chocktillstånd!
Jag och min man har aktivt försökt bli gravida i 1 1/2 år men ingenting har hänt. Jag trodde att det var kört för oss. För ett halvår sedan påbörjade vi en fertilitetsutredning och har varit helt inställda på IVF. Idag var min mens två dagar sen och jag tänkte att nu kommer mensen vilken sekund som helst. Jag har haft vanliga "inför menskänningar" som ömma/svullna bröst, lite Molvärk och känslan av att mensen ska komma hela tiden. Jag fick ett infall nu på förmiddagen att använda mitt sista graviditetstest.... tror ni att jag blev chockad när jag såg det här?! Jag förstår ingenting. Trodde inte att jag kunde bli gravid.