• FrökenJ90

Tråden för oss som använder NaturalCycles

Sara2017 skrev 2017-06-27 09:47:06 följande:

Men det är ju lite dom min graf, trodde aldrig jag skulle plussa med den. Du har ändå haft lite högre temp än mig...

Du ger mig lite hopp iallafall. Får stå ut några dagar till och sen ta ett test om mensen inte dyker upp.
  • FrökenJ90
    Sara2017 skrev 2017-06-27 13:08:33 följande:

Håller tummarna för dig!

Tack så mycket :) grattis till ditt plus!
  • FrökenJ90
    Carro887 skrev 2017-06-30 12:10:56 följande:

Fick min nc termometer idag :))) ska börja mäta från och med imon. Brukar ni vara noga med att sova minst 4h och inte mäta om ni vaknar med mera?

Jag brukar vara så noga som möjligt. Men läste att om du bara vaknar till och snabbt somnar om utan att gå upp så ska det inte påverka tempen :)
  • FrökenJ90

Hjälp mig. Tempen har gått upp två dagar men Nc har inte markerat äl. Hur kommer det sig? Bifogar min graf.

• FrökenJ90
    Lillafisfia skrev 2017-07-14 09:40:52 följande:

Tror att min äl sattes ut först på min första gröna dag! Det kan ta lite tid att hitta! Ser ju ut som din temp stegrar fint!

Tack :) Hoppas på tur den här gången.
  • FrökenJ90

Ni som är gravida, har ni lust att lägga upp eran graf från den månaden nu plussade? Tack på förhand :)

• FrökenJ90
    Jomila skrev 2017-07-20 18:00:29 följande:

Exakt så ser min kurva ut den här månaden! Är på äl +8 idag...ska bli spännande att se om jag också får ett plus!

Är också på äl+8 idag. Min kurva ser inte likadan ut dock men hade en liten dipp igår.
  • FrökenJ90
    Jomila skrev 2017-07-20 18:33:25 följande:

Hihi, kul att vi är på samma dag i cykeln : )

Hehe ^^ Ja kul. Hoppas att vi får plus ^^
  • FrökenJ90

Måste kolla med er, tog först tempen tidigt imorse, lite mer än två timmar tidigare än vanligt och fick ett resultat, sen tog jag tempen nu igen när jag vaknade men inom de två timmarna(bara för att jämföra). Vilket resultat ska jag använda mig av?

• FrökenJ90
    Jomila skrev 2017-07-24 21:42:36 följande:

Haha, läskigt! Jag gjorde exakt samma sak idag! Och visst är vi på samma dag i cykeln? Jag tog den temp som var det klockslag jag brukar ta...

Min första tempning stämde bäst. Den dippade nämligen och min mens kom idag :(
Svar på tråden Tråden för oss som använder NaturalCycles