Tråden för oss som använder NaturalCycles
Men det är ju lite dom min graf, trodde aldrig jag skulle plussa med den. Du har ändå haft lite högre temp än mig...
Men det är ju lite dom min graf, trodde aldrig jag skulle plussa med den. Du har ändå haft lite högre temp än mig...
Håller tummarna för dig!
Fick min nc termometer idag :))) ska börja mäta från och med imon. Brukar ni vara noga med att sova minst 4h och inte mäta om ni vaknar med mera?
Hjälp mig. Tempen har gått upp två dagar men Nc har inte markerat äl. Hur kommer det sig? Bifogar min graf.

Tror att min äl sattes ut först på min första gröna dag! Det kan ta lite tid att hitta! Ser ju ut som din temp stegrar fint!
Ni som är gravida, har ni lust att lägga upp eran graf från den månaden nu plussade? Tack på förhand :)
Exakt så ser min kurva ut den här månaden! Är på äl +8 idag...ska bli spännande att se om jag också får ett plus!
Hihi, kul att vi är på samma dag i cykeln : )
Måste kolla med er, tog först tempen tidigt imorse, lite mer än två timmar tidigare än vanligt och fick ett resultat, sen tog jag tempen nu igen när jag vaknade men inom de två timmarna(bara för att jämföra). Vilket resultat ska jag använda mig av?
Haha, läskigt! Jag gjorde exakt samma sak idag! Och visst är vi på samma dag i cykeln? Jag tog den temp som var det klockslag jag brukar ta...