Tråden för oss som använder NaturalCycles
Att den har typ höjts i tre olika nivåer, som tre trappsteg! Det brukar båda gott i en sån kurva men finns självklart undantag, håller tummarna för dig!!
Att den har typ höjts i tre olika nivåer, som tre trappsteg! Det brukar båda gott i en sån kurva men finns självklart undantag, håller tummarna för dig!!
Har bim idag. Tempen har sjunkt lite men inte lika mycket som när mensen brukar komma. Vad tror ni? Mensen kommer dyka upp va?
Än är det inte kört! Tycker tempen ligger högt över linjen ändå :) ska du testa något idag?

GRATTIS!! När började du testa eller är detta ditt första test? :)
Jag är otroligt otålig, vill testa nu redan men är bara på ÄL+7..
Kurvan är än så länge fin
[quote=77950381][quote-nick]FrökenJ90 skrev 2017-08-23 06:36:55 följande:[/quote-nick]
Fortfarande fin kurva, varken mens eller plus

Fortfarande fin kurva, varken mens eller plus
Nyfiken fråga, har du fortsatt tempa efter du plussat? var nyfiken på ifall din temp har enbart höjts eller om den har gett lite vika varierat? Jag har inte plussat än, testade senast igår morse (neg), bifogade en bild på min kurva imorse där man ser att den möjligtvis är på g neråt.
Äl+12 och negativt gravtest. Ändå fortsätter tempen uppåt. Lutealfasen är vanligtvis 8-9dgr och sen dippar tempen, och mensen kommer.
Så den har aldrig varit såhär lång. Så om jag var gravid, så borde väl testet visa positivt!?
Blir tokig.. är helt inställd på att mensen ska komma men sen får jag ändå upp hoppet lite för varje dag tempen håller sig hög.. :(
Grattis till dig FrökenJ90 :)
Ja får vänta lite och ta ett nytt test om några dagar. Känns som att ?alla? plussar så himla tidigt, men sen har jag läst om många som får plus mkt senare, typ ÄL+20. Såå svårt att vänta.
Får väl tänka att så länge inte mensen dyker upp, och tempkurvan håller sig hög, så finns det hopp :)
Har även låg sköldkörtelproduktion (hypotyreos), antar att även det kan spela in. Någon annan med hypo som försöker bli gravida?
Vaknade inatt vid ca 03 (efter 4 tim sömn) och tog då tempen ifall att sonen skulle hålla oss vakna senare. Gick på toa snabbt och somnade sen. Sov ca 4 tim till och tog tempen igen. Skiljde 0,2 grader. Vilken av temperaturerna ska jag logga?