Tråden för oss som använder NaturalCycles
Att den plötsligt gick ned igen tror jag kan ha att göra med att jag från den dagen sov utomhus. Det var lite småkallt och jag tror det kan ha påverkat tempningarna :)

Nu är jag fundersam igen! Fått en ganska stor tempökning nu på Äl +9. Läste någonstans att man kan få en sådan ökning efter ägget fäst? Är det önsketänk eller har någon annan hört det? :)  

Åh en fråga, har idag och igår haft typiska äggviteflytningar, men helt neg på ÄL-test, kommer flytningarna innan ÄL eller har jag missat stegringen? Enligt NC är ÄL på torsdag...

Aldrig haft en dipp så tidigt... känns märkligt?  Eller nojar jag bara?  

Jag jobbar skift och har därför nätter ibland, hur gör ni som jobbar nätter? Ska jag ta tempen när jag sovit klart på dagen eller borde jag tempa på morgonen innan jag ska sova? Så drygt att jag förmodligen kommer ha nästa ägglossning under en period när jag jobbar bara nätter..

Lite fundersam... Helt säker på att mensen var på G, BIM idag. Tog etttest nu på morgonen som visade såhär. Tycker dock strecket är smalt? Gick sen och la mig ( jobbat natt) vaknade 12:30 typ och tog ett digitalt som visa negativt och en likadan sticka som visar men väääääldigt svagt... Är det fel på det första? Eller kan dt göra sån skillnad med ej morgonurin. Jag hade inte kissat sen typ midnatt... tempen har inte dippat än... 

Tjejer!
Känner mig lite uppgiven! Enligt NC är det ÄL på måndag, min sambo åker på semester i 2 veckor på fredag morgon... Vi kan alltså få till mys tidigt fredag morgon. Är det helt kört? Känns så trist att ett försök bara går till spillo.. :(

Mensen kom igår.. det var bara vårt första försök, men känner mig ändå helt uppgiven.
 Alla ni som försökt i flera månader eller år, hur orkar man? Känns ju som en evighet till nästa ÄL..