Tråden för oss som använder NaturalCycles
Har du tagit nåt test idag? Jag hade negativt gravtest dag 28 i min cykel, och positivt dag 30. (var 6 år sedan så tempade inte eller hade koll på äl)
Har du tagit nåt test idag? Jag hade negativt gravtest dag 28 i min cykel, och positivt dag 30. (var 6 år sedan så tempade inte eller hade koll på äl)

Det ser ju tyvärr inte så lovande ut. Kanske blev det ingen äl? Eller har du mått dåligt/ sovit dåligt/ bytt temptider??
Jag hade en sån konstig cykel, då va det ingen äl, och cykeln blev 7 dagar längre. Sen världens minimens.
Om man vet att man haft äl plussar man garanterat 14 dagar senare. Har du känsliga test? Jag tycker testlagrets är bäst. Rfsu har högre tröskelvärde.
Jag håller tummarna för dig!
Oavsett så vill man ju bara veta, gravid eller ej.
Lycka till! <3
Brukar du ha regelbunden cykel?
När va bim då? Ser ut som äl va dag 19 eller? Och nu är du på dag 35? Då borde test visa plus om det blivit något.
Ser inte ut som att ni mös på "rätt" dagar heller om det stämmer. ;)
Hoppas verkligen din kropp visar vägen snart! Annars skulle jag ringa vården och be om råd. De kan ju ta blodprov osv.
Fortsätter hålla tummarna!
Om du nyligen slutat med hormoner är det säkert så att kroppen inte är helt på banan än. Kan ta flera månader innan cykeln blir hyfsat regelbunden. Så jag skulle fortsätta tempa å köpa billiga "testlagrets" LH test (dock läsa först) och fortsätta hålla koll. Kanske kommer ÄL nu? Det kan vara helt bananas i början.
Kämpa på! <3

Är det gravtest på översta bilden?

Jag har läst på lite från dina tidigare inlägg och jag tror på att du inte har haft ÄL än. Antingen så mätte du fel vid de dagarna när du hade högre temp, eller typ en liten infektion som kanske inte utvecklades. Men iaf jag hoppas och tror på att du snart kommer ha ÄL, jag håller tummarna för dig, kram <3
De är därför sånna här grupper finns och för att kunna ge bra råd och erfarenheter :) tack :D vill bara veta att kroppen fungerar som den ska, de senaste dagarna vet jag inte vad kroppen håller på med, det är gravidsymtom men jag tror inte på det utan snarare att de är något fel. Vill bara att en vecka ska gå så att jag kan få lite mer svar på mina funderingar :D (alltid denna ovisshet, haha blir galen på det)
skickar massa kramar till dig också <3 hoppas du får en fortsatt härlig helg