- 

Går inte att säga ännu, för tidigt. Vänta och se, absolut inte kört :)Smulaan skrev 2016-08-24 09:55:07 följande:Glömde lägga in bilden... Så någon som kan hjälpa en att tyda grafen? Helt kört? BIM 27/8, ÄL +8, kort cykel ca 25 dagar - 

Igår hade jag äl och jag tycker vi har fått till det riktigt bra den här veckan, nu håller jag tummarna :) Den här väntan tills mensen kommer dock.. känns alltid så sjukt lång! "Tur" att jag bara har 12 dagar lång lutealfas.. nu börjar väntan!
När har ni andra bim i september? :) - 

Bim på måndag och kan som vanligt inte tänka på något annat typ :) Fick en ganska rejäl tempdipp idag, så ni hoppas jag bara att den går upp imorgon igen annars är det nog rätt kört..
 - 

Åh.. äl +10 idag bara, bim om 2 dagar. Kunde inte låta bli att ta ett testa tidigt RFSU imorse och fram kom ett...EXTREMT svagt streck. Alltså, så svagt att det kan vara ett spökstreck lika gärna. Men har alltid fått totalt blankt på dessa innan så ett väldigt litet hopp har nu tänts. Tror ni jag måste vänta till BIM för att testa digitalt eftersom jag har så kort lutealfas (12 dagar)?
 - 

Åh herregud.. Blev tvungen att åka och köpa ett vanligt RFSU nu.. Visst är detta svaagt positivt??! Ser ni något?? Inbillar jag mig?? jVågar inte riktigt tro det förän jag fått det digitalt.. Bim -2 idag..

- 

Ska köpa ett imorgon! :)Bell13 skrev 2016-09-03 21:31:24 följande:Ser också
 stort grattis. Ta ett digitalt när som helst det kommer nog visa gravid.
 - 

Jaaa! Nu hoppas jag den lille vill stanna kvar den här gången! Vågar inte riktigt vara glad!
Bell13 skrev 2016-09-04 11:52:45 följande:Hur har det gått, testat med det digitala ännu?
                     - 

18/5 :) Vi får försöka ta en dag i taget!Bell13 skrev 2016-09-04 13:36:09 följande:Herregud så roligt för dig/er
 hoppas också att den vill stanna. När blir det isf bf?
 - 

Så fort jag känner av mensvärk blir jag livrädd att jag är på väg och få missfall.. Kan man snälla få spola fram tiden till v.12! :/
 - 

Härligt! Håller tummarna att det tar sig :)
Bell13 skrev 2016-09-05 08:14:35 följande:Nu äntligen kom det glad blinkande gubbe på clearblue och nästan positivt på ältest. Är så taggad och det blir äl innan min sambo reser bort på fredag. Så glad och hoppas att försök nr 6 efter missfallet är ett lyckosamt nån mer som är nära äl?
 - 

Kom på att jag inte visat min gravidkurva så här kommer den:

- 

Lite svårt att se när du hade äl.. tror FF kanske har rätt denna gång. Din graf ser ju iallafall väldigt lovande ut med höjningen :) håller alla tummar!Emmissara skrev 2016-09-10 12:43:13 följande:Min cykel är så hoppig, dock hoppas jag att den håller sig högt nu, sen är jag inte säker på att ÄL skedde för NC satt ut den. Jag hade smärtor 2 dagar senare så funderar på om jag hade ÄL då? Enligt FF så hade jag ÄL 3 dagar innan NC säger.
Vad tror ni? När hade jag ÄL

- 

Jag sa ju det!! Grattis!! :D Nu får du hänga på oss i majgruppen.. tror jag ska våga mig in i FB-gruppen nu också.. går in i V.6 idag.. so far so good :)Emmissara skrev 2016-09-14 11:32:00 följande:Tänkte inte testa förens på tisdag, men hade för gamla vanliga billiga test hemma och det kom upp 2 streck direkt så tog ett digitalt och viss är ja gravid.
Trodde de va noll chans på att ja skulle blir gravid den hör cykeln
 - 

Är du säker? Jag fick nämligen upp vad jag trodde var att batteriet höll på att ta slut, men egentligen så var det bara att det var låg temperatur i rummet :)Cersei skrev 2016-09-17 14:23:33 följande:Hej!
En fråga om termometern. Jag började mäta 12 augusti och idag, ca 5 veckor efter, så visar termometern att jag har 1/3 kvar på batteriet. Har mätt normalt 1 gång per dag så ofta jag kan. Såg att det gick att reklamera om batteriet tar slut inom tre månader från start. Hur har ert batteri hållit på er termometrar?
 - 

Här kommer min :)
FrökenMp skrev 2016-09-20 09:57:45 följande:Ni som plussat, kan inte ni lägga upp bilder på era gravidkurvor? Vill så gärna se och jämföra med min egen hur det sett ut innan bim:)
 - 

Opps.. Bilden verkar inte vara med just nu..
 - 

Hmm.. Det verkar vara något skevt just nu!FrökenMp skrev 2016-09-20 20:26:06 följande:Prova ladda upp i appen:D
                     - 

Nope, det har jag inte :) Det tog sig först på andra försöket med NC men då fäste det inte ordentligt och jag fick tidigt missfall :/ Sen tog det 3 försök innan jag plussade igen.. nu är jag i v 6+0 (vecka 7) så hoppas att den lille vill stanna hos mig :)Starletz skrev 2016-09-20 20:48:18 följande:Har du ätit rosenrot? - 

Jag skulle inaktiverat den högsta tempen, då kommer det se mer normalt ut :)eg90 skrev 2016-09-27 17:13:37 följande:Jättekonstig cykel denna månad. Fick positivt äl test på cd 21 och NC satte ut äl till cd 23. Sen när de uppdaterade tempkurvan för några dagar sedan försvann äl.
Aldrig haft såhär konstig tempkurva förut :S