Inlägg från: Lindsey Egot the only one |Visa alla inlägg
  • Lindsey Egot the only one

Min 8-åring talar om självmord! Kastade sig framför bil...

Ibland är det bättre att vara helt själv än att ha personer som misshandlat en psykiskt i sitt liv. Just nu ser du de psykiska såren din son bär på gjorda av hans far och din mor och du tycker ändå att du måste ha dom i ditt liv. Vem är viktigast, din sons välbefinnande eller att ha två personer som psykiskt misshandlar din son?

INGEN kan hjälpa din son så länge de som misshandlar honom psykiskt tillåts vara i hans liv och det är varje förälders skyldighet att skydda sina barn.

• Lindsey Egot the only one
    Anonym (förtvivlad mamma) skrev 2015-04-20 23:16:23 följande:

TACK Mamma till en 8-åring!

Det värmer med så fin omtanke. Jag berättar varje dag hur mycket jag älskar honom och hur värdefull han är! Hur fin och klok och vilket gott hjärta han har. Hur oändligt älskad han är. Av mig, vår hund och katt. vår lilla familj....
    Men han känner sig inte så inombords, säger att inga kompisar gillar honom och att kompisarna tycker han är värdelös...

Han är orolig att han "skall bli som pappa när han blir stor"...

Det gör detsamma hur mycket man säger och visar sitt barn hur mycket man älskar dom. Har de sår i själen och de har tankar på självmord är det svårt att få bort dom.

Jag och min man har alltid visat kärlek och sagt till våra barn att vi älskar dom över allt annat. Ändå har vår dotter dött i självmord när hon var fjorton år och vi såg inga tendenser ens på att hon mådde dåligt. Vi tror att det är internet eller kompisar/skolkamrater som kan vara den bidragande orsaken.

Din son säger iaf att han mår dåligt och du vet vad som orsakar det. SKYDDA honom från det då är mitt enda råd.
Svar på tråden Min 8-åring talar om självmord! Kastade sig framför bil...