Kvinna, hur tillfredsställer man dig bäst i sängen?
Hur långt är ett snöre? Det skiljer sig från individ till individ. Kvinnor är inte skapta i samma form och fungerar likadant, precis som om de vore samma märke och årsmodell av en bil.
Hur långt är ett snöre? Det skiljer sig från individ till individ. Kvinnor är inte skapta i samma form och fungerar likadant, precis som om de vore samma märke och årsmodell av en bil.
Det viktigaste för mig är att han tar det lugnt. Smeker mig, slickar mig.. Och inte pang på rödbetan direkt, utan smek mina lår lääänge innan han kommer till fittan.. Gärna visar att det är han som bestämmer. Jag ska helst tigga och be innan han tar mig :)
Rent ställningsmässigt så helst missionären, men med honom lite högre upp så att hans "blygdben " gnids mot kklittan när han stöter :)
Var så god :) se, det var ju en bra tråd eller hur? Tror många tjejer är rätt lika faktiskt :)
Håller med om det med bena upp, det är en "guy thing " och han får gärna göra det när jag redan kommit.. ;)
Jag kan inte komma av doggy style heller, blir inget gnugg mot klittan. Får hjälpa till med leksak i så fall :)
Alla är som sagt olika. Jag har varit med flera kvinnor som föredrar att vika upp benen så, eftersom det gör det lättare för mannen att komma åt och komma in djupt.
@primrose ; tråkigt att du avfärdar en ställning dom du inte gillar som dålig för alla och dessutom antyder att din killes ex bara gillade den för att hon ville bli befruktad. Det har väl du inte en aning om, så kan vi kvinnor låta varandra gilla olika saker utan att vara nedlåtande mot varandras preferenser ?
Du ogillar min inställning, engladkani? Det gör inget, jag har fler.