Kvinna, hur tillfredsställer man dig bäst i sängen?
Jag är väldigt nyfiken på hur man gör det bäst.
Jag är väldigt nyfiken på hur man gör det bäst.
Hur långt är ett snöre? Det skiljer sig från individ till individ. Kvinnor är inte skapta i samma form och fungerar likadant, precis som om de vore samma märke och årsmodell av en bil.
Det viktigaste för mig är att han tar det lugnt. Smeker mig, slickar mig.. Och inte pang på rödbetan direkt, utan smek mina lår lääänge innan han kommer till fittan.. Gärna visar att det är han som bestämmer. Jag ska helst tigga och be innan han tar mig :)
Rent ställningsmässigt så helst missionären, men med honom lite högre upp så att hans "blygdben " gnids mot kklittan när han stöter :)
Hur långt är ett snöre? Det skiljer sig från individ till individ. Kvinnor är inte skapta i samma form och fungerar likadant, precis som om de vore samma märke och årsmodell av en bil.
Vad då? För att vi alla fungerar exakt likadant?
Det viktigaste för mig är att han tar det lugnt. Smeker mig, slickar mig.. Och inte pang på rödbetan direkt, utan smek mina lår lääänge innan han kommer till fittan.. Gärna visar att det är han som bestämmer. Jag ska helst tigga och be innan han tar mig :)
Rent ställningsmässigt så helst missionären, men med honom lite högre upp så att hans "blygdben " gnids mot kklittan när han stöter :)
Tack Mary! Klippte ut din kommentar och skickade den som sms till min man. Har i flera år försökt förklara för honom att det är inte det minsta njutbart att ligga dubbelvikt med knäna i öronhöjd utan såhär som du beskriver, så vill nog vi kvinnor ha det rent generellt. Mer anatomiskt riktigt eftersom vi är skapta så.
Och TS: mitt enskilt bästa tips som jag startade en egen tråd om för ett tag sen. När du slickar eller smeker och hon håller på att komma, fortsätt bara med det du håller på med, lugnt och fint. Börja inte vispa hysteriskt snabbt, vi tjejer funkar inte så! Killar kommer så, ja, men inte tjejer.
Var så god :) se, det var ju en bra tråd eller hur? Tror många tjejer är rätt lika faktiskt :)
Håller med om det med bena upp, det är en "guy thing " och han får gärna göra det när jag redan kommit.. ;)
Jag kan inte komma av doggy style heller, blir inget gnugg mot klittan. Får hjälpa till med leksak i så fall :)
Som alltid så börja med att kommunicera. Lär dig sedan att vara lyhörd för hur hon rör sig och andas. Glöm inte att den största erogena zonen är hjärnan...
Det är viktigt att mannen är försiktig och tar det varsamt, ingen stress. Det jag gillar och uppskattar mest är sug på bröstvårtorna, smek på klitoris, och smek på hela underlivet, mellan blygdläppana osv.. Men för att jag ska komma måste klitoris stimuleras.