• MaryM

Kvinna, hur tillfredsställer man dig bäst i sängen?

Det viktigaste för mig är att han tar det lugnt. Smeker mig, slickar mig.. Och inte pang på rödbetan direkt, utan smek mina lår lääänge innan han kommer till fittan.. Gärna visar att det är han som bestämmer. Jag ska helst tigga och be innan han tar mig :)

Rent ställningsmässigt så helst missionären, men med honom lite högre upp så att hans "blygdben " gnids mot kklittan när han stöter :)

She knows she's more than just a little misunderstood. She has trouble acting normal when she's nervous.
  • MaryM
    Anonym (Primrose) skrev 2015-04-22 06:28:00 följande:

Hur långt är ett snöre? Det skiljer sig från individ till individ. Kvinnor är inte skapta i samma form och fungerar likadant, precis som om de vore samma märke och årsmodell av en bil.

Jo ja men om många tjejer svarar så får han ju många tips :)
    She knows she's more than just a little misunderstood. She has trouble acting normal when she's nervous.
  • MaryM
    Anonym (Primrose) skrev 2015-04-22 07:05:32 följande:

Tack Mary! Klippte ut din kommentar och skickade den som sms till min man. Har i flera år försökt förklara för honom att det är inte det minsta njutbart att ligga dubbelvikt med knäna i öronhöjd utan såhär som du beskriver, så vill nog vi kvinnor ha det rent generellt. Mer anatomiskt riktigt eftersom vi är skapta så.

Var så god :) se, det var ju en bra tråd eller hur? Tror många tjejer är rätt lika faktiskt :)

Håller med om det med bena upp, det är en "guy thing " och han får gärna göra det när jag redan kommit.. ;)

Jag kan inte komma av doggy style heller, blir inget gnugg mot klittan. Får hjälpa till med leksak i så fall :)
  • MaryM

Och TS: mitt enskilt bästa tips som jag startade en egen tråd om för ett tag sen. När du slickar eller smeker och hon håller på att komma, fortsätt bara med det du håller på med, lugnt och fint. Börja inte vispa hysteriskt snabbt, vi tjejer funkar inte så! Killar kommer så, ja, men inte tjejer.

• MaryM
    Anonym (Swinger) skrev 2015-04-22 08:50:09 följande:
    Det tar tid att få till riktigt bra sex. Alla är lite olika och det finns inget recept som fungerar på alla. Rent generelt är dock min erfarenhet att långa förspel och att alltid se till att klittoris är stimulerad en bra grund. Min flickvän har extremt svårt att få orgasm men det som funkar för oss är att ha långa förspel gärna med olja och massor av taktil massage. Hon blir dock extremt upphetsad av att tas hårt bakifrån eller djupt med bena upp men för att komma hela vägen är det som beskrivs ovan missionären fast lite högre upp och inte så mycket stötande in och ut utan mer rulland gnuggande med mitt blygdben mot hennes klittoris. Ovänt fungerar också bra det vill säga en omvänd missionär med händerna på hennes stjärt och blygdbenet hårt pressat mot klittoris under rullande gnuggande rörelser och djupa kyssar.
    Mmmmm :)
  • MaryM
    Anonym (Primrose) skrev 2015-04-22 11:12:22 följande:
    Jodå, jag vet maken säger att hans exfru föredrog så. Men hon var ju befruktningsgalen, ville bli gravid hela tiden, 9 graviditeter, och då är den ställningen optimal för befruktning. Men jag är bara ute efter njutning och eftersom clitoris sitter placerad där den sitter ; Prova själv att knulla med benen uppdragna på axlarna. Vår clitoris =er penis. När vi kvinnor drar upp benen så handlar det om att vi vill påskynda mannens utlösning. Kvinnor kan vara rätt duktiga på att fejka och säga att det är skönt
    Precis så är det för mig med ja. Klart det är skönt och sexigt eftersom mannen gillar det så mycket, men jag kommer absolut inte av det.
  • MaryM
    Schnaa skrev 2015-04-24 09:38:50 följande:
    Men honey, att du ens behöver fråga! Självklart vill jag detta, jag har redan stjärnmärkt din adress i Google Maps i väntan på inbjudan här. Förväntar mig dock att du tänder ett hav av dina magnifika ljus med, så vi kan ligga och mysa omgivna av dessa uppå de torkade pionbladen <3 <3 Ska jag ta med mig något? Matolja?
    Trodde du var min tjej Schnaa.. :( Men OK, ska inte hänga läpp, du kan hälsa på Jaded på väg till Skåne där JAG finns!
    Anton Chigurh skrev 2015-04-24 09:54:58 följande:
    Inte jag, AK, skulle aldrig få för mig att driva med min stora kärlekHjärta
    och jag håller med dig. Det gör jag, typ, alltid. 

Hoppas att du får en skön dag, det får jag, jag skall lyfta några ton med med ved idag. jag skall tänka på min älskling under tiden. Jag skall tänka på dig.blowkiss När jag lyfter sjukt tungt idag.

Kram, din egen //Anton. Den enda riktiga mannen här.
    Hihihi Anton vs Anabolakillen i manlighet är som Zlatan vs Arne Weise i fotboll :)

Svar på tråden Kvinna, hur tillfredsställer man dig bäst i sängen?