Inlägg från: Anonym (engladkanin) |Visa alla inlägg
  • Anonym (engladkanin)

Kvinna, hur tillfredsställer man dig bäst i sängen?

Anonym (Primrose) skrev 2015-04-22 07:05:32 följande:Tack Mary! Klippte ut din kommentar och skickade den som sms till min man. Har i flera år försökt förklara för honom att det är inte det minsta njutbart att ligga dubbelvikt med knäna i öronhöjd utan såhär som du beskriver, så vill nog vi kvinnor ha det rent generellt. Mer anatomiskt riktigt eftersom vi är skapta så.[/quote]

Fast jag gillar det ibland , det blir en bra vinkel mot g punkten. Så är vi också skapta. Men man får ju inte böja så det gör ont eller blir obekvämt förstås .

Som svar till ts : lyhört, oftast sakta vare sej det är smek , slick eller knull, sen är det ibland skönt med omväxling och ibland skönt när det är precis likadant en lång stund och hur ni ska veta när det är läge för vad vet jag inte ,vi får väl vara tydliga.

• Anonym (engladkanin)

@primrose ; tråkigt att du avfärdar en ställning dom du inte gillar som dålig för alla och dessutom antyder att din killes ex bara gillade den för att hon ville bli befruktad. Det har väl du inte en aning om, så kan vi kvinnor låta varandra gilla olika saker utan att vara nedlåtande mot varandras preferenser ?

• Anonym (engladkanin)

Anonym (Primrose) skrev 2015-04-22 13:54:40 följande:[/quote-nick. ....

Om du kollar kommentarerna riktigt noga så ser du att vi är flera kvinnor som tycker så om en viss ställning, jag är inte ensam om att tycka så. Sen får väl andra göra vad de vill, jag bryr mig inte vad andra har för sig i sovrummet.[/quote]

Även om du och jess och Mary m gör det bara för ar behaga era män så behöver ni inte tro att andra kvinnor är likadana. Din kommentar om din äkta mans ex antydde att ingen kvinna kan gilla ställningen utan har ett syfte som befruktning eller att glädja sin man. Det var den inställningen jag ogillade.

Svar på tråden Kvinna, hur tillfredsställer man dig bäst i sängen?