• Anonym (Man)

Kvinna, hur tillfredsställer man dig bäst i sängen?

Jag är väldigt nyfiken på hur man gör det bäst.

• Svar på tråden Kvinna, hur tillfredsställer man dig bäst i sängen?
  • Anton Chigurh
    Anonym (Anabolakillen) skrev 2015-04-24 00:57:14 följande:

De flesta driver med mig på detta forum

, det visar vilka idioter som finns här.
    Är övertygad om att det är fullt av fikusar i denna tråd.

Är så jävla arg att jag inte kan somna för helvete. Skulle vilja ta med alla homokillar till mitt gym imorgon och äta upp er.

Det behövs mer riktiga män här,      jag borde hålla en skola i uppfostran, då hade det blivit slut på bögande här.

Inte jag, AK, skulle aldrig få för mig att driva med min stora kärlekHjärta
    och jag håller med dig. Det gör jag, typ, alltid. 

Hoppas att du får en skön dag, det får jag, jag skall lyfta några ton med med ved idag. jag skall tänka på min älskling under tiden. Jag skall tänka på dig.blowkiss När jag lyfter sjukt tungt idag.

Kram, din egen //Anton. Den enda riktiga mannen här.
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • MaryM
    Schnaa skrev 2015-04-24 09:38:50 följande:
    Men honey, att du ens behöver fråga! Självklart vill jag detta, jag har redan stjärnmärkt din adress i Google Maps i väntan på inbjudan här. Förväntar mig dock att du tänder ett hav av dina magnifika ljus med, så vi kan ligga och mysa omgivna av dessa uppå de torkade pionbladen <3 <3 Ska jag ta med mig något? Matolja?
    Trodde du var min tjej Schnaa.. :( Men OK, ska inte hänga läpp, du kan hälsa på Jaded på väg till Skåne där JAG finns!
    Anton Chigurh skrev 2015-04-24 09:54:58 följande:
    Inte jag, AK, skulle aldrig få för mig att driva med min stora kärlekHjärta
    och jag håller med dig. Det gör jag, typ, alltid. 

Hoppas att du får en skön dag, det får jag, jag skall lyfta några ton med med ved idag. jag skall tänka på min älskling under tiden. Jag skall tänka på dig.blowkiss När jag lyfter sjukt tungt idag.

Kram, din egen //Anton. Den enda riktiga mannen här.
    Hihihi Anton vs Anabolakillen i manlighet är som Zlatan vs Arne Weise i fotboll :)

She knows she's more than just a little misunderstood. She has trouble acting normal when she's nervous.
  • Anonym (Ok)
    j a d e d skrev 2015-04-23 23:44:05 följande:
    Kan du utveckla lite?
    behövs det?. Har ni inget privat och enskilt med en person  , låter trist.
  • Schnaa
    MaryM skrev 2015-04-24 10:24:31 följande:

Trodde du var min tjej Schnaa.. :( Men OK, ska inte hänga läpp, du kan hälsa på Jaded på väg till Skåne där JAG finns!

Sorry, Jaded är min fåräver no 1 grrrl, ljuvliga geniknölar och len som en persika.. <3 Men lugn, finns det hjärterum så finns det stjärterum, eller vad man nu säger. Harkel, harkel.
    It takes a fool to remain sane
  • j a d e d
    Schnaa skrev 2015-04-24 10:42:42 följande:

Sorry, Jaded är min fåräver no 1 grrrl, ljuvliga geniknölar och len som en persika.. <3 Men lugn, finns det hjärterum så finns det stjärterum, eller vad man nu säger. Harkel, harkel.

Åhhhhhhhhh Även mjuk också, annars har jag inte så mycket att tillägga här.

*lugn*
  • Schnaa
    j a d e d skrev 2015-04-24 10:53:34 följande:

Åhhhhhhhhh Även mjuk också, annars har jag inte så mycket att tillägga här.

*lugn*

Oh. Jag har en hel lista med dina attraktiva egenskaper och attribut här, kan omöjligt få med alla. Men jag bekräftar det där med mjuk här och nu. *hjärta*
  • j a d e d
    Schnaa skrev 2015-04-24 11:33:41 följande:

Oh. Jag har en hel lista med dina attraktiva egenskaper och attribut här, kan omöjligt få med alla. Men jag bekräftar det där med mjuk här och nu. *hjärta*

Gud, jag bara spinner här.

Och även en praktisk lektion i hur man tillfredsställer en kvinna. Fint att vi kunde hjälpa till tycker jag.

/tungkyssar
  • Schnaa
    j a d e d skrev 2015-04-24 09:48:14 följande:

Åhh söte Jesus, vilka ljuvliga ord.

Din skälvande lekamen är allt som behövs, jag ska tillfredsställa dig, du härliga kvinna, även om kallpressad rapsolja alltid förhöjer njutningen för mig. Bokar in dig inom kort, det kommer en e-inbjudan. *heart*

Väldigt kort, hoppas jag! Vägrar lämna köksstolen här innan e-inbjudan nått fram. Jag är redan avdomnad till midjan, och förmodad fukt från mitt underliv noteras ej. Upplever obehag av detta.
  • j a d e d
    Schnaa skrev 2015-04-24 11:48:34 följande:

Väldigt kort, hoppas jag! Vägrar lämna köksstolen här innan e-inbjudan nått fram. Jag är redan avdomnad till midjan, och förmodad fukt från mitt underliv noteras ej. Upplever obehag av detta.

Låter ändå ganska angenämt, det är riklig väta vi talar om, hoppas jag?

Kolla inkorgen, ska bara bifoga senaste intima bilden av mina höftben här. Grrrr!
  • Anonym (Anabolakillen.)
    Anonym (01) skrev 2015-04-24 01:47:48 följande:
    Ja du är en riktig STOR FIKUS !!!! Ha respekt när du pratar med folk i detta forum så kanske du får respekt tillbaks, men när du beter dig som en TÖNT då får du bara FIKUS tillbaks !!

Sedan är jag Ingen BÖG !! och för din vetskap så kan du bli anmäld om du använder dig av sådan ord här på forumet, Hajar du !!!! Det du säger är diskriminerande för vissa människor, så passa dig för vilka ordval du använder !!

Det är klart att din brud inte klagar, för du ger inte henne något utrymme för att hon ska kunna säga vad hon vill, du är bara en töntig översittare.
    Du verkar ju vara helt ur balans du. 
    Helt klart en traumatiserad och obehandlad man !
    Sök vård det är mitt förslag till dig.
    O vem fan är du?
    Fattar du hur jävla BIG och massiv jag är!!!
    Vad hade du sagt om du hade min massiva 100kg kropp framför dig?

Du är uppenbarligen en fikus som vill ha killar, du kanske rent av vill känna på mig?
    Vill du att jag ska förgripa mig på dig? Kan tänka mig att det är det du vill.
  • Schnaa
    j a d e d skrev 2015-04-24 07:37:14 följande:

Ja. Blev han blev ammad? Osv.

Jag tror att moderen var traumatiserad sedan svansolyckan i dörren och därmed missat både patte och flaska i det aktuella fallet här.
  • Schnaa
    j a d e d skrev 2015-04-24 11:57:49 följande:

Låter ändå ganska angenämt, det är riklig väta vi talar om, hoppas jag?

Kolla inkorgen, ska bara bifoga senaste intima bilden av mina höftben här. Grrrr!

Jag kan som sagt bara gissa, men jag ska genast kolla inkorgen nu.
    j a d e d skrev 2015-04-24 11:48:12 följande:

Gud, jag bara spinner här.

Och även en praktisk lektion i hur man tillfredsställer en kvinna. Fint att vi kunde hjälpa till tycker jag.

/tungkyssar

Ja! Två bromsar i en smäll! Gud så bra.
  • j a d e d
    Schnaa skrev 2015-04-24 12:29:01 följande:

Jag tror att moderen var traumatiserad sedan svansolyckan i dörren och därmed missat både patte och flaska i det aktuella fallet här.

Vad hemskt. Inte en enda tröstande spene tillgänglig alltså.
  • Anton Chigurh
    Anonym (Anabolakillen.) skrev 2015-04-24 11:58:27 följande:
    O vem fan är du?

Du är uppenbarligen en fikus som vill ha killar, du kanske rent av vill känna på mig?
    Gud...jag krevererlaugh3...du är bara, så.....jävla ....skön, AK.good
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Schnaa
    j a d e d skrev 2015-04-24 12:36:18 följande:

Vad hemskt. Inte en enda tröstande spene tillgänglig alltså.

Inte en tillstymmelse till föräldraanknytning, så sett nej. Möjligen att någon av tomtarna på loftet kunde erbjuda lite tröst ibland.
  • j a d e d
    Schnaa skrev 2015-04-24 12:52:02 följande:

Inte en tillstymmelse till föräldraanknytning, så sett nej. Möjligen att någon av tomtarna på loftet kunde erbjuda lite tröst ibland.

Blir lite gråtmild här nu. Sagan om det föräldralösa, fitthatande trollet.
  • Anonym (01)
    Anonym (Anabolakillen.) skrev 2015-04-24 11:58:27 följande:
    O vem fan är du?

En sån tönt som dig intresserar inte mig ens över huvud taget, En anabola killen usch, det är ju därför du är uppblåst ballong.!!!!
    Har för mig att du sa att du hade en tjej redan, eller brukar du springa runt med andra för att förgripa dig på dem ??
Svar på tråden Kvinna, hur tillfredsställer man dig bäst i sängen?