Kvinna, hur tillfredsställer man dig bäst i sängen?
Jag är väldigt nyfiken på hur man gör det bäst.
Jag är väldigt nyfiken på hur man gör det bäst.
Trodde du var min tjej Schnaa.. :( Men OK, ska inte hänga läpp, du kan hälsa på Jaded på väg till Skåne där JAG finns!
Sorry, Jaded är min fåräver no 1 grrrl, ljuvliga geniknölar och len som en persika.. <3 Men lugn, finns det hjärterum så finns det stjärterum, eller vad man nu säger. Harkel, harkel.
Åhhhhhhhhh Även mjuk också, annars har jag inte så mycket att tillägga här.
*lugn*
Oh. Jag har en hel lista med dina attraktiva egenskaper och attribut här, kan omöjligt få med alla. Men jag bekräftar det där med mjuk här och nu. *hjärta*
Åhh söte Jesus, vilka ljuvliga ord.
Din skälvande lekamen är allt som behövs, jag ska tillfredsställa dig, du härliga kvinna, även om kallpressad rapsolja alltid förhöjer njutningen för mig. Bokar in dig inom kort, det kommer en e-inbjudan. *heart*
Väldigt kort, hoppas jag! Vägrar lämna köksstolen här innan e-inbjudan nått fram. Jag är redan avdomnad till midjan, och förmodad fukt från mitt underliv noteras ej. Upplever obehag av detta.
Ja. Blev han blev ammad? Osv.
Låter ändå ganska angenämt, det är riklig väta vi talar om, hoppas jag?
Kolla inkorgen, ska bara bifoga senaste intima bilden av mina höftben här. Grrrr!
Gud, jag bara spinner här.
Och även en praktisk lektion i hur man tillfredsställer en kvinna. Fint att vi kunde hjälpa till tycker jag.
/tungkyssar
Jag tror att moderen var traumatiserad sedan svansolyckan i dörren och därmed missat både patte och flaska i det aktuella fallet här.
Vad hemskt. Inte en enda tröstande spene tillgänglig alltså.
Inte en tillstymmelse till föräldraanknytning, så sett nej. Möjligen att någon av tomtarna på loftet kunde erbjuda lite tröst ibland.