• Anonym (Man)

Kvinna, hur tillfredsställer man dig bäst i sängen?

Jag är väldigt nyfiken på hur man gör det bäst.

• Svar på tråden Kvinna, hur tillfredsställer man dig bäst i sängen?
  • Anonym (Swinger)
    MaryM skrev 2015-04-22 07:10:01 följande:

Var så god :) se, det var ju en bra tråd eller hur? Tror många tjejer är rätt lika faktiskt :)

Håller med om det med bena upp, det är en "guy thing " och han får gärna göra det när jag redan kommit.. ;)

Jag kan inte komma av doggy style heller, blir inget gnugg mot klittan. Får hjälpa till med leksak i så fall :)

Det tar tid att få till riktigt bra sex. Alla är lite olika och det finns inget recept som fungerar på alla. Rent generelt är dock min erfarenhet att långa förspel och att alltid se till att klittoris är stimulerad en bra grund. Min flickvän har extremt svårt att få orgasm men det som funkar för oss är att ha långa förspel gärna med olja och massor av taktil massage. Hon blir dock extremt upphetsad av att tas hårt bakifrån eller djupt med bena upp men för att komma hela vägen är det som beskrivs ovan missionären fast lite högre upp och inte så mycket stötande in och ut utan mer rulland gnuggande med mitt blygdben mot hennes klittoris. Ovänt fungerar också bra det vill säga en omvänd missionär med händerna på hennes stjärt och blygdbenet hårt pressat mot klittoris under rullande gnuggande rörelser och djupa kyssar.
  • Anonym (Swinger)
    MaryM skrev 2015-04-22 07:10:01 följande:

Var så god :) se, det var ju en bra tråd eller hur? Tror många tjejer är rätt lika faktiskt :)

Håller med om det med bena upp, det är en "guy thing " och han får gärna göra det när jag redan kommit.. ;)

Jag kan inte komma av doggy style heller, blir inget gnugg mot klittan. Får hjälpa till med leksak i så fall :)

Det tar tid att få till riktigt bra sex. Alla är lite olika och det finns inget recept som fungerar på alla. Rent generelt är dock min erfarenhet att långa förspel och att alltid se till att klittoris är stimulerad en bra grund. Min flickvän har extremt svårt att få orgasm men det som funkar för oss är att ha långa förspel gärna med olja och massor av taktil massage. Hon blir dock extremt upphetsad av att tas hårt bakifrån eller djupt med bena upp men för att komma hela vägen är det som beskrivs ovan missionären fast lite högre upp och inte så mycket stötande in och ut utan mer rulland gnuggande med mitt blygdben mot hennes klittoris. Ovänt fungerar också bra det vill säga en omvänd missionär med händerna på hennes stjärt och blygdbenet hårt pressat mot klittoris under rullande gnuggande rörelser och djupa kyssar.
  • Anonym (M)
    Anonym (C) skrev 2015-04-22 06:52:38 följande:

Vad då? För att vi alla fungerar exakt likadant?

Varför så negativ och defensiv till en så bra fråga?

TS frågar: 
    Kvinna, hur tillfredsställer man dig bäst i sängen?

Han vänder sig alltså specifikt till dig, kvinna
    (inte till alla kvinnor vilka som helst i allmänhet!)

Kan även du försöka förstå nu?

Anonym C; Svara nu seriöst på hur du vill att man tillfredsställer just dig i sängen!
  • Anonym (C)

Nej tack, och hur ska det hjälpa honom att veta vad "just jag" blir tillfredsställd av? Bättre att fråga kvinnan som ligger med honom, eller? Eftersom hennes svar kanske inte matchar mitt alls. Går inte föra över en annan persons särskilda tycke på en annan person. Defensiv var jag väl ej? En ärligt ställd fråga var det.

• MaryM
    Anonym (Swinger) skrev 2015-04-22 08:50:09 följande:
    Mmmmm :)
    She knows she's more than just a little misunderstood. She has trouble acting normal when she's nervous.
  • Anonym (S.Ö.)
    Anonym (Primrose) skrev 2015-04-22 07:05:32 följande:

Tack Mary! Klippte ut din kommentar och skickade den som sms till min man. Har i flera år försökt förklara för honom att det är inte det minsta njutbart att ligga dubbelvikt med knäna i öronhöjd utan såhär som du beskriver, så vill nog vi kvinnor ha det rent generellt. Mer anatomiskt riktigt eftersom vi är skapta så.

Alla är som sagt olika. Jag har varit med flera kvinnor som föredrar att vika upp benen så, eftersom det gör det lättare för mannen att komma åt och komma in djupt.
  • Anonym (Primrose)
    Anonym (S.Ö.) skrev 2015-04-22 11:02:23 följande:

Alla är som sagt olika. Jag har varit med flera kvinnor som föredrar att vika upp benen så, eftersom det gör det lättare för mannen att komma åt och komma in djupt.

Jodå, jag vet maken säger att hans exfru föredrog så. Men hon var ju befruktningsgalen, ville bli gravid hela tiden, 9 graviditeter, och då är den ställningen optimal för befruktning. Men jag är bara ute efter njutning och eftersom clitoris sitter placerad där den sitter ; Prova själv att knulla med benen uppdragna på axlarna. Vår clitoris =er penis. När vi kvinnor drar upp benen så handlar det om att vi vill påskynda mannens utlösning. Kvinnor kan vara rätt duktiga på att fejka och säga att det är skönt
  • MaryM
    Anonym (Primrose) skrev 2015-04-22 11:12:22 följande:
    Jodå, jag vet maken säger att hans exfru föredrog så. Men hon var ju befruktningsgalen, ville bli gravid hela tiden, 9 graviditeter, och då är den ställningen optimal för befruktning. Men jag är bara ute efter njutning och eftersom clitoris sitter placerad där den sitter ; Prova själv att knulla med benen uppdragna på axlarna. Vår clitoris =er penis. När vi kvinnor drar upp benen så handlar det om att vi vill påskynda mannens utlösning. Kvinnor kan vara rätt duktiga på att fejka och säga att det är skönt
    Precis så är det för mig med ja. Klart det är skönt och sexigt eftersom mannen gillar det så mycket, men jag kommer absolut inte av det.
    She knows she's more than just a little misunderstood. She has trouble acting normal when she's nervous.
  • Anonym (Jess)
    MaryM skrev 2015-04-22 11:23:54 följande:

Precis så är det för mig med ja. Klart det är skönt och sexigt eftersom mannen gillar det så mycket, men jag kommer absolut inte av det.

Japp samma här. Det är en ställning jag tar till för mannen skull, är ju härligt att se honom njuta. Men för att jag ska komma måste jag få stimulans på klitoris, då är skedställningen bäst, när han kan ta armen om mig och smeka klitoris, eller smeka mina bröst medans jag smeker klitoris.
  • Anonym (engladkanin)

Anonym (Primrose) skrev 2015-04-22 07:05:32 följande:Tack Mary! Klippte ut din kommentar och skickade den som sms till min man. Har i flera år försökt förklara för honom att det är inte det minsta njutbart att ligga dubbelvikt med knäna i öronhöjd utan såhär som du beskriver, så vill nog vi kvinnor ha det rent generellt. Mer anatomiskt riktigt eftersom vi är skapta så.[/quote]

Fast jag gillar det ibland , det blir en bra vinkel mot g punkten. Så är vi också skapta. Men man får ju inte böja så det gör ont eller blir obekvämt förstås .

Som svar till ts : lyhört, oftast sakta vare sej det är smek , slick eller knull, sen är det ibland skönt med omväxling och ibland skönt när det är precis likadant en lång stund och hur ni ska veta när det är läge för vad vet jag inte ,vi får väl vara tydliga.

Svar på tråden Kvinna, hur tillfredsställer man dig bäst i sängen?