Kvinna, hur tillfredsställer man dig bäst i sängen?
Jag är väldigt nyfiken på hur man gör det bäst.
Jag är väldigt nyfiken på hur man gör det bäst.
Var så god :) se, det var ju en bra tråd eller hur? Tror många tjejer är rätt lika faktiskt :)
Håller med om det med bena upp, det är en "guy thing " och han får gärna göra det när jag redan kommit.. ;)
Jag kan inte komma av doggy style heller, blir inget gnugg mot klittan. Får hjälpa till med leksak i så fall :)
Var så god :) se, det var ju en bra tråd eller hur? Tror många tjejer är rätt lika faktiskt :)
Håller med om det med bena upp, det är en "guy thing " och han får gärna göra det när jag redan kommit.. ;)
Jag kan inte komma av doggy style heller, blir inget gnugg mot klittan. Får hjälpa till med leksak i så fall :)
Vad då? För att vi alla fungerar exakt likadant?
Nej tack, och hur ska det hjälpa honom att veta vad "just jag" blir tillfredsställd av? Bättre att fråga kvinnan som ligger med honom, eller? Eftersom hennes svar kanske inte matchar mitt alls. Går inte föra över en annan persons särskilda tycke på en annan person. Defensiv var jag väl ej? En ärligt ställd fråga var det.
Tack Mary! Klippte ut din kommentar och skickade den som sms till min man. Har i flera år försökt förklara för honom att det är inte det minsta njutbart att ligga dubbelvikt med knäna i öronhöjd utan såhär som du beskriver, så vill nog vi kvinnor ha det rent generellt. Mer anatomiskt riktigt eftersom vi är skapta så.
Alla är som sagt olika. Jag har varit med flera kvinnor som föredrar att vika upp benen så, eftersom det gör det lättare för mannen att komma åt och komma in djupt.
Precis så är det för mig med ja. Klart det är skönt och sexigt eftersom mannen gillar det så mycket, men jag kommer absolut inte av det.
Anonym (Primrose) skrev 2015-04-22 07:05:32 följande:Tack Mary! Klippte ut din kommentar och skickade den som sms till min man. Har i flera år försökt förklara för honom att det är inte det minsta njutbart att ligga dubbelvikt med knäna i öronhöjd utan såhär som du beskriver, så vill nog vi kvinnor ha det rent generellt. Mer anatomiskt riktigt eftersom vi är skapta så.[/quote]
Fast jag gillar det ibland , det blir en bra vinkel mot g punkten. Så är vi också skapta. Men man får ju inte böja så det gör ont eller blir obekvämt förstås .
Som svar till ts : lyhört, oftast sakta vare sej det är smek , slick eller knull, sen är det ibland skönt med omväxling och ibland skönt när det är precis likadant en lång stund och hur ni ska veta när det är läge för vad vet jag inte ,vi får väl vara tydliga.