• Anonym (Fundersam tjej)

Gör analt ont?

Hej!

Jag och min kille har varit tillsammans i 2 år och nu vill han testa analt! Gör det ont?? Hjälp

• Svar på tråden Gör analt ont?
  • Anonym (Inte skönt)

Ja. På mig gjorde det mkt ont.

• Anonym (js)

Ja det gör jätteont sen kan du bli gravid också och då blir barnet svart

• Anonym (japp)

JA, det gör jävligt ont. INGEN får ta mig i baken.... där ska bara bajs komma ut!

• Nyfikna72

Har man bråttom så gör det ont. Tar man det lugnt och pillar lite med glidmedel och kanske förbereder med en liten dildo så gör det inte ont, det kan till och med vara väldigt skönt.

De flesta killar tror dock att det bara är att stoppa in den och snabbt ska det gå och det blir inge bra.......

• Anonym (Hejhopp)

För nig gjorde det inte ont. Kändes mer som en bajskorv som plats ut och in :/

• Anonym (Q)

Nej. INTE om ni gör rätt. Det är en myt att det gör ont.

• Anonym (ö)
    Nyfikna72 skrev 2015-04-24 17:37:25 följande:

Har man bråttom så gör det ont. Tar man det lugnt och pillar lite med glidmedel och kanske förbereder med en liten dildo så gör det inte ont, det kan till och med vara väldigt skönt.

De flesta killar tror dock att det bara är att stoppa in den och snabbt ska det gå och det blir inge bra.......

Precis så. 

Om han försöker knulla dig analt på samma sätt som han gör vaginalt då kan det göra ont.
    Men så ska han inte göra, du fick en länk här, säg till honom att ni båda ska läsa den till att börja med.
    Börja sen försiktigt, med mycket glidsalva, när ni tycker ni använt för mycket, använd lika mycket till.
    Börja med ett finger och känns det inte bra så stoppar du och då ska han omedelbart sluta.
    Du ska inte tvinga dig till något du inte tycker om.
  • Anonym (ont-ont-ont)
    Anonym (japp) skrev 2015-04-24 17:24:05 följande:
    JA, det gör jävligt ont. INGEN får ta mig i baken.... där ska bara bajs komma ut!
    Ja, det gör ont och efteråt kändes det som man gick omkring med någonting i rumpan. För att inte tala om hur det var på toa dagen efter...........
  • Anonym (Aldrig mer!)

Ja! Fast vi tog det lugnt så kunde jag knappt gå på flera dar efter. Aldrig mer!

• Anonym (nä)

inte på mig iaf. Det var skönt.. 

• Lilje

Det gör ont om du spänner dig vllata du slappna av lite är det riktigt skönt, inget problem alls. Med lite träning behövs inte ens glidmedel alla gånger. Men ta det riktigt lugnt i början, ni måste nåda lära er hur ni gör.

• Anonym (slaktmask)
    Anonym (js) skrev 2015-04-24 17:11:32 följande:

Ja det gör jätteont sen kan du bli gravid också och då blir barnet svart

Blir det inte brunt?
  • Anonym (Lollo)

Går man för snabbt fram och man spänner sig gör det skitont! !!

Gör man det rätt är det gudomligt skönt. Mycket glidmedel är ett måste!

• Anonym (rectum)

Nej, inte om man använder rikligt med tjockt linfröavkok som glidmedel. Gärna sprutar in lite innan. Underbart skönt!

• Anonym (gliiiiid)

1.Glidmedel,1-2 fingrar.

2. Glidmedel, tre fingrar.

3. Glidmedel och att han för in den otroligt sakta och stannar upp och låter den ligga still en stund innan han fortsätter riktigt riktigt sakta.

Du kommer att känna det som att du bajsar. Försök att slappna av. Sen efter en stund kan han köra på i lite bättre tempo. Efter några gånger kommer du inte att känna det som att du bajsar. Man vänjer sig och det är väldigt skönt!

Svar på tråden Gör analt ont?