BF Januari 2016 :)
Här vill jag med vara med:)
Plussade i fredags äl+10 och idag fick jag gravid på digitalt <3. blir v 5 imorgon och har inte ringt bm än men tänkte göra det imorgon.
Är 31 o mannen 33.Hur gamla är ni andra?
Här vill jag med vara med:)
Plussade i fredags äl+10 och idag fick jag gravid på digitalt <3. blir v 5 imorgon och har inte ringt bm än men tänkte göra det imorgon.
Är 31 o mannen 33.Hur gamla är ni andra?
Första BF-listan!
27/12 -- Joannaadrianna
2/1 -- LAJN, Boneca, anaconda
3/1 -- fruochmamma, Linnea1986
4/1 -- Reggi, 20110303
5/1 -- Seven Costanza, Mrspalsson
6/1 -- Caisas, aurorasmamma
7/1 -- VillBliTre
Lagt in mig, känns så overkligt!!
Välkomna Miniimy, tvåsmåunderverk och Ronkan! Kopiera bf listan och skriv in er:)
Gick in i vecka 5 idag... Har verkligen inte fattat men det har min kropp. Stora tröttheten slog till idag och bröstvårtorna har blivit mörka/ lilafärgade sen har jag känt av ryggen idag. Hade foglossning fr v 12 förra graviditeten. Blä om det ska komma känningar redan nu?!
Hur mår ni?
Hoppas du slipper foglossningen, ialf så tidigt! Går in i v 5 imorgon.. Känner endast av lite molvärk till och från, känner mig trött och lite spänd i brösten tillochmedfrån.. Mådde bra förra graviditeten så hoppas på en lika härlig denna gång! :D
Hej. Jag plussade ikväll och har bf 9 januari. Går allt vägen så är detta min nummer 3 ????????
Jag är 30 år och sambon 32 och det blir mitt första barn och sambons andra barn, han har en dotter på 9år. Jag är förskollärare och jobbar på förskola med barn från 1-3 år. Vi har försökt 1 år och tillslut så plussa jag :) vi bor i örebro i en 3:a, vi letar större nu.
Oj vad det skrivs-kul:) välkomna alla nya!
Jag är 31 år och min man 33 vi bor i hus tillsammans med våra tvillingar på 4 år. Så vi väntar nr 3 <3 Inga husdjur här för är allergiker och astmatiker, något barnen tyvärr ärvt.
Såg att ni pratade om när ni ska berätta. Då detta var högst oväntat( hade sex en gång och långt efter beräknad äl) så har vi inte landat än själva framförallt inte mannen. Så lär dröja innan vi berättar vill helst gjort vul innan så vi vet hur många som bor i magen denna gång:O
Reggi: jag är trött, ont i ryggen och illamående från och till. Var dock på akupunktur igår o idag känns ryggen ingenting. Hade foglossning tidigt förra graviditeten o blev sjukskriven så hoppas verkligen akupunkturen kan hålla det under kontroll minst ett par månader till!