BF Januari 2016 :)
Hejsan!
Har följt denna tråden från start, men väntat med att hoppa in. Nyss hörde jag lilla bebisens hjärtljuden med min angelsound, är i veckan 11 (10+4).
Jag är 27 år och kommer från skåne, har en dotter som blir 2 i oktober. Och i januari blir hon alltså storasyster :)
Har inskrivning när jag är i vecka 14, inte varit hos bm än. Här blir vi inte erbjudna kub, så jag längtar till rutin-ul så jag får se den lille.
Har läst att många är oroliga för försvinnande symtom. I min förra grav hade jag inga symtom. Inget illamående, inga humörsvängningar, ingen extra hunger, inte ont, inga sammandragningar, ingen mol/växtvärk. (Förutom halsbränna mot slutet), Hade jag inte haft mage hade jag inte vetat att jag varit gravid. Inga bekymmer/symtom under hela graviditeten, tills plötsligt vattnet gick fyra veckor innan bf utan någon som helst förvarning, och knapp 12 timmar senare var dottern ute. Så ni som mår bra - försök vara glada och njuta även om det är svårt!
Denna grav har jag haft illamående till och från, men inte jättemycket så jag känner mig tacksam att jag (än så länge) mår bra även denna grav!