Inlägg från: WiMe06 |Visa alla inlägg
  • WiMe06

BF Januari 2016 :)

Kotten - jättejätte stort grattis! Vad härligt!!

• WiMe06
    pheew skrev 2015-05-23 08:11:38 följande:

Stort grattis kotten! Finns det nån mer underbar känsla?? :)

Om det finns fler här inne från Kalmar så skapade jag en ny tråd för oss som är beräknade under våren 2016. BF Kalmar våren 2016. Sist jag var gravid blev vi rätt många tillslut!

Åh, där måste jag joina
  • WiMe06
    Kixpix skrev 2015-05-23 09:14:12 följande:

Någon mer här inne som känner dig totalt funktionshindrad? Vad till läkaren igår pga mina bäckensmärtor. Han tryckte på blygdbenet och han ska ha tur att jag inte nitade honom. Fick åka hem med panodil.. Tänk att ha så här ont i vecka 5+5. Håller tummarna att det kommer gå över.

Usch, lider med dig, så hemskt att behöva ha så ont redan. Jag känner av i svanken, ljumskarna och låren, men inte så jag har svårt att röra mig ännu. Men efter ett arbetspass så är man rätt mör.

Jobbade inte du i hemtjänsten? Eller tar jag fel?
  • WiMe06
    FruGru skrev 2015-05-23 13:39:03 följande:

Får ligga ner när vi har gäster. För när jag står upp svullnar magen ut sig :-P

Eller klä mig i stooora tält smile5.gif

Får åka o shoppa dölja magen kläder. Tips på nån bra affär? smile1.gif

Haha, jag med. Vi är bortbjudna ikväll så får leta upp nån stor blus eller nåt, haha
  • WiMe06
    FruGru skrev 2015-05-24 07:25:22 följande:

Jag är så trött och så illamående och allt småätande = 1 kilo upp på några dagar bara..måste ut o röra på mig. Bara så svårt när man mår pyton smile5.gif satte mig på träningscykekn i 15 min men fick ont i svanskotan direkt..får ta en lång promenad..

Motionerar ni?

Försöker att ta en promenad åtminstone varje dag. Har aldrig tränat direkt på gym eller så. Så promenader är min träning

Men när jag fått ont nu i ljumskarna och sådär och har det inte blivit varje dag då jag får prioritera att klara jobba innan man får ont
  • WiMe06

Jisses mina tuttar alltså! Kom hemifrån jobbet nyss och det kändes som värsta mjölkstockningen i högra bröstet när jag tog av mig bh-n plus att dem typ kändes 1 kilo tyngre..

• WiMe06

Var och lämnade minsta killen på dagis nu och precis när jag stod där så kom värsta illamåendet över mig, det var precis att jag inte kräktes vill jag lova.

Ikväll ska vi ut och äta med jobbet, tvårätters och gå på chokladprovning, jag har kunnat vräka i mig mat innan men hungern är som bortblåst. Kunde inte få i mig frukosten idag knappt, hur sjutton ska detta gå ikväll.

• WiMe06
    hsh skrev 2015-05-25 09:17:54 följande:

Jag har ett vidrigt hormonpåslag & har svårt att se mitt liv positivt för tillfället. Gråter så fort jag vaknar på morgonen & känner mig helt apatisk inför The facto att jag är gravid :/ Jag som har längtat efter detta, men när det kommer så är jag bara ledsen. Jag är känslig i vanliga fall men som jag mår nu känns mera som jag mådde då jag gick på p-piller. Hormonellt , labilt litet ångestmonster ..

Vad jobbigt att vara så ledsen varje morgon. Humöret har alltid varit min värsta åkomma vid varje graviditet. Jag får ett hemskt humör, tar illa vid mig för allt, skäller och gapar och tycker bara det är synd om mig. Gråter över varenda liten smågrej ungefär.

Säger som föregående, jag är glad jag kan hålla mig i skinnet på jobbet.

Näst värsta är den förlamande tröttheten tycker jag. Jag blir som ett kolli i soffan ungefär och sen har jag jättesvårt att ta mig upp därifrån. Mina studier som jag har på distans dem ska vi inte ens prata om, orkar inte ens öppna böckerna typ.
  • WiMe06

Inte bara att skaffa och längtan89 - jättestort grattis till er Böda

• WiMe06
    20110303 skrev 2015-05-25 17:28:30 följande:

Åh idag fick jag se en liten böna där hjärtat pickade! 6.2 mm "stor" och hinnsäcken hade växt med det dubbla på en vecka:)6+5 är jag nu då enl. vul.

Förra veckan såg gyn bara hinnsäcken och sa att det va 50/50 att det avstannat eller va för tidigt för vul då. Va det senare alltså:)

Så kunde lita på mina symtom,har fått mer illamående och hunger under veckan samt fortsatt känning av foglossning.

Gud vad härligt jag väntar spänt på min tid nästa vecka.
Svar på tråden BF Januari 2016 :)