Inlägg från: WiMe06 |Visa alla inlägg
  • WiMe06

BF Januari 2016 :)

Detta händer bara inte... Fick blod på pappret nu när jag var på toa. Måste det bara vara nåt som gått sönder lite och att det inte beror på bebis. Faan också!! Jag som hade en så bra magkänsla den här gången!!! Hade lite värk i mage och rygg för en stund sedan men nu känner jag inget!! Jag orkar inte en gång till!

• WiMe06
    Fundersamflicka21 skrev 2015-05-17 21:42:39 följande:

Tack såg den precis efter jag postat mitt inlägg haha! :)

Wime, det kan inte vara en nidblödning? Läste överallt att det är ovanligt men jag hsde det dag 7-10 efter äl. Testade positivt bm+3 o +4.

Jag har cravings - saaalt! Allt som är Saltigt. Försöker dock hålla nere då jag har något högt blodtryck. Trött och illamående, ja hejsan!

Hoppas ni mår bra :)

Nej, är i v 5+3 idag så det är nog rätt uteslutet.
  • WiMe06
    Seven Costanza skrev 2015-05-17 22:08:30 följande:
    Hoppas att det inte blir något mer, det är ju ändå ganska vanligt med blödningar i tidig graviditet utan att det går fel.
    Jo, man vet ju att det är vanligt men det som oroar mig så mkt är att brösten plötsligt känns helt tomma. Var på toa igen nyss och då kom det inget. Men vad det är sjukt jobbigt när man känner såhär.
  • WiMe06
    HCS skrev 2015-05-17 22:34:20 följande:

Nej, nej.. smile4.gif

Hoppas verkligen att det går bra för dig

denna gången!!! Håller tummarna för att det är som det ska ändå. Styrkekram!

Tack.
  • WiMe06
    FrökenBlå skrev 2015-05-17 22:34:21 följande:
    Jag fick en mindre blödning för ca 1,5 vecka sen, men det slutade efter en stund. Då tyckte jag att alla symtom va borta men nu är de tillbaka med full kraft igen! Illamåendet från helvetet är här! Hade detta även med dottern, helt normalt enligt bm, sköra slemhinnor och växande livmoder kunde va en orsak. Hade lite rosa flytningar innan blödningen kom och bruna efter. Hoppas att det går bra för dig! Vet hur rädd man blir!
    Åh hoppas det är så för mig med. Vad skönt att allt gick bra med din blödning. Var du och kollade upp den när du blödde?
  • WiMe06

Har kommit 1 blodslemmig flytning idag på morgonen sen har det inte kommit mer och man har ju varit på toa x antal gånger redan.

Försöker just nu få tag på en privat gyn. för att se om jag kan få ett vul. Mvc är knappt ngn mening att prata med, dem hjälpte mig inte sist. Inte kk heller.

• WiMe06

Fick inte tid förrän den 2 juni. Det är ju jättelänge tills dess. Inte särskilt trevliga heller för den delen. Suck!!

• WiMe06
    anaconda skrev 2015-05-18 10:40:21 följande:
    Bor du i Sthlm?
    Nej, jag bor i lilla Kalmar

Ringde en annan gyn nu som jag var hos med mitt MF och fick tid redan på torsdag. Så skönt. Hoppas såklart på att få se ett tickande hjärta då
  • WiMe06

Jag äter Apotekets kosttillskott som heter Gravid, åt den innan graviditeten också, den innehåller 500 utav folsyra som det rekommenderas.

Jag ska på hälsosamtal den 3 juni, kommer då vara i v 7+6. Mannen kommer inte av följa med, eftersom det är tredje barnet känns det som att han bara kommer behöva ta ledigt för det allra nödvändigaste typ ultraljudet och.

• WiMe06

Hörrni tjejer! Hur tidigt kan man få foglossning?? Har aldrig haft foglossning under mina tidigare grav. Men nu känner jag av värk i svanken, värk över blygdbenet, i höfterna och ner i ljumskarna när jag går eller står mkt. Kan inte lägga benen i kors utan att det känns i ljumskarna. När jag lägger mig på kvällen kan jag även känna av vaderna. Kan man verkligen få foglossning såhär tidigt? Och är det tecken på foglossning jag känner av??

Svar på tråden BF Januari 2016 :)