BF Januari 2016 :)
qatteriin skrev 2015-12-10 16:24:11 följande:
Ja men han ÄR dum den läkaren, haha! Första gången jag var där så ville han bara prata om min viktuppgång - och när jag så hade gått NER i vikt så muttrade han bara! :-P Och sen har han typ bara velat prata om arbetsmarknaden för psykologer, och om läkarsituationen på mitt jobb, som nåt märkligt småprat. Men jag ska nog få tyst på honom.Spännande att kanske cykla ensamma till skolan!! Förstår att det känns läskigt, även om det är bra vägar!
Jag har fått info nu om när det är sammanslagning av förskolorna i området över jul och nyår, vi kommer ha fyra gånger så långt att gå som nu till den förskolan de ska vara på. Jag fixar ju knappt att gå til den vi har närmast och bil har jag ingen. Får se hur jag ska lösa det...
Jo, det är roligt att dem vill lära sig, men det är en bit som är jättedålig med cykelväg så då måste dem gå i kanten på en ganska trafikerad väg och det är väl det som gjort att jag inte vågat släppa dem själva ännu, sen är det ju en bit för dem att cykla, tar nog 15 minuter för dem iallafall om dem håller bra tempo. Men man tänker med bebis sen så hade det ju såklart varit skönt att ha möjligheten, om bebis varit uppe mkt på natten eller så och just somnat på morgonen är det ju inte så roligt att behöva knöla på massa kläder och skjutsa dem 5 minuter och sen hem igen.